TETTERE PÅ xxxLINN-THERESExxx

I går, la jeg ut intervjuet med Charlotte Sortgrim, noen timer etter det intervjuet fikk jeg en privat melding her inne på blogg.no fra ei som lurte på om jeg kunne fikse et intervju med henne også. Vel, jeg så ikke noen grunn til å si nei, så her har dere et ferskt møte med Linn Therese, jenta bak xxlinntheresexx.blogg.no.



Bilde tilhører Linn-Therese/xxlinntheresexx.blogg.no

Hvem er Linn-Therese i følge vennene hennes?
Den høye, snille, omtenksomme, hyggelige og gavmilde

Hvis det skulle begynne å brenne der du bor, og alt skulle brenne bort, men du kunne redde en ting, hva som helst? Hva er den ene tingen som ikke er et dyr eller menneske, som du da skulle redda?
Dataen.

Hva er ditt forhold til religion? Har du noen Gud?
E døpt i kirka og konfirmert i kirka, så vil jo sei at æ e kristen, men trur mæst på satan.
Trur ikje på gud, men trur det e meir mellom himmel og jord enndet vi ser

Du er trett, du er sliten. Hva er det mest upassende som kan skje, for at du skal tenne på de verste pluggene?
Å bli bedt om å gjør husarbeid..

Hvis du skulle stukket av fra Norge, og aldri kommet tilbake, og du skulle tatt med deg to personer, du får ikke velge bare en, du må velge to og bare to. Hvor hadde du reist, og hvem hadde du tatt med?
London, kjæresten min og bestevenninna mi.

Hva drømte du om yrkesmessig for 10 år siden?
Barnehagetante..  Hehe va 10år.
Men drøm faktisk om det einnu.

Hva skjer med sjela di og hva skjer med kroppen din etter døden?
Kroppen blir nu værtfaill lagt i jorda, sjela veit æ ikje.

Hva er det som er mest dritt med Norge i dag? Og hva er du mest fornøyd med?
Bynne me det som e dritt.
Røykeloven: Det at staten skal prøve å nekte oss røykera og røyke på offentlige plassa, uteplassa osv.. Og at røyken e blitt såpass dyr..
Nav: Di hjelpe utlendinga med en gang de spør ætte pænga og jobb, og når vi som e norsk spør om di kan hjælp oss med jobb og pænga, så nøle di.. Man må sende søknada og e lang behandlingstid.

E mæst fornøyd med prisen på klær, friheten vi har og kollektiv trafikken.

Hvordan er musikksmaken din? Hva hører du mest på?
Musikksmaken variere, alt ifra techno, hip hop, rock og nymoderne.
Favorittbande e “Dead by april”.

Hvor mye eller lite betyr utseendet ditt, og andres utseende for deg? Hvor kresen er du på hva du kler deg i, og ser ut generelt?
Utsende har ingen betydning egentlig, klær e æ litt kresen på, men ikke mye..
Sminke e heller ikke et must.

Du har kjæreste nå. Men hvis du ikke hadde hatt det, hvor åpen hadde du vært om ting som foreksempel blinddate? Hva er ditt syn på sånt?
Blinddate har æ aldri skjønt mæ på, ka e egentli vitsn me å date en du aldri har sedd før? Du veit jo aldri kem den person e.. Kan være ka som helst.

Og så egospørsmålet: Hva er dine meninger på godt og vondt om fullstendigkaos.blogg.no?
Mine meininge e at det e en blogg som e interessant å læs.
Mye moro og mye ekkelt.. Hehe.
E like spennende kvær gang å gå inn på den bloggen, bestandig noe nytt å lese.


Bilde tilhører Linn-Therese/xxlinntheresexx.blogg.no

Hva betyr din egen blogg for deg? Hvordan opprettet du din første blogg i utgangspunktet, og hvorfor blogger du i dag?
Bloggen min e nesten som en dagbok for meg, og grunnen til at æ oppretta den va førr å kunne dele tanka og erfaringe..

Hva er din største flause i livet? Hva angrer du eventuelt mest på som har skjedd deg, eller som du har gjort?
Kommer ikke på noen flause akkurat nu..
Angre mæst på at æ begynte med selvskading.

Og helt til sist, har du noen spessielle seksuelle fetisher som du tørr å dele?
Lika vanli og simpel sex.


Nå vet dere kanskje minst 15 ting om Linn-Therese dere ikke visste fra før, men dette er ikke nok. Jeg råder til å klikke inn på bloggen hennes, og ta en videre titt på hva som angår henne, og hva hun tenker, gjør og legger ut! Klikk her for å besøke bloggen hennes!

Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. SV; Hehe, takk! Vet ikke om det der var et retorisk spørsmål eller ei, men tror nok ikke jeg har sett deg før nei :p
      Er kjekt med litt andre/alternative bloggere ja, synd det ikke er så mange som skinner gjennom den tykke massen med fjortisbieberbarbiefake-bloggerne.. Så må liksom bare “notere” ned hvilke blogger det er!
      Enig i at jeg liker meg på Sunndalsøra ja, liker derimot ikke folkene som bor der. Men etter jeg flyttet har jeg også funnet ut at det var ikke så aler verst å bo der allikevel. Allikevel skal jeg eeeenda lenger bort neste år, hoho!

    2. Hei 🙂
      Så utrolig stilig gjort 🙂
      Vil også si at du gjerne kan intervjue meg om du vil 😀
      Kankje jeg skal lage et inttervju med deg også?? Kunne du tenke deg det??

    3. Tilde Cathrine: Jeg kan godt intervjue deg jeg Tilde, og du kan godt også få intervjue meg.

      Hvis du vil legge meg til på facebook så kanskje det blir lettere, via feks chatten? Facebook-navnet mitt er Aylar Von Kuklinski 😉

    4. Heheheh! “trur mest på satan” “drømmer om og bli barnehagetante” lykke til med den drømmen du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg