SKAL ALDRI MER BLOGGE IGJEN..

Jeg skal herved aldri blogge mer igjen…

Om ting som kjeder meg, ikke angår meg, eller som jeg ikke synes er morsomt..

Jeg skal aldri blogge igjen, på en måte som jeg føler er godt nok for andre. Driter i hva folk skal synes, og det har jeg virkelig begynt å vise de siste ukene. Jeg skal blogge, blogge, blogge. Folk kan tenne på alle plugger, eller katten sin, jeg gir a God damn shitt in your Donkey-face!

Ingen har noen verdens ting med hva jeg legger ut, så lenge jeg ikke bryter regelverket, regler om å foreksempel bruke bilder av andre uten tillatelse ogsånt.. Eller andreeeeeeeee ting. Jeg skal male verden gul, jeg skal male den grønn. Jeg skal tegne og krote universet sort, og mørkt, men også jævlig rødt! Bloggen er min lekehage, og jeg bestemmer reglene, dere er bare de mindre barna som stikker innom. Og som jeg kan kaste sand på ettersom jeg vil! Haha.

Bloggen min er min sandkasse, og mitt teratoritum.
Legenden i meg sier at jeg er den beste til å drive min blogg, og jeg skal aldri blogge mer..
Skal aldri blogge mer… Skal aldri blogge mer, FOR at jeg tror folk forventer det, fordi da kan de slikke håret i kaktusen i vinduet mitt som jeg ikke har! 😀

Ok, jeg kjeder meg, inspirer meg kakelakker!
Nå er det punktum finale, du får smøre på brødskiva di sjøl, din mannjelefse!

11 kommentarer

Siste innlegg