TAKK FOR MEG – BLOGGEN LEGGES NED 15. FEBRUAR!

Kjære alle lesere.
Jeg vil takke alle som har hvert innom bloggen min den tiden jeg har hatt den liggende. Dere skal vite at jeg setter veldig stor pris på alle de flotte og gode kommentarene dere har kommet med, og at besøkstallene er veldig rørende.

Nå er det en gang slik at alt skal ta slutt en dag, og at verden skal gå videre. Ting forandrer seg, og det gjør også jeg. Jeg har ikke lenger noe stor glede av å bruke denne bloggen, jeg har delvis oppnådd noen av de ønskene jeg hadde da jeg startet den; nemlig å få meg flere venner.

Takket være blogg.no har jeg perr dags dato fått noen venner for livet, har riktignok ikke møtt noen av de enda, men det skal nok tiden forandre på. Om noen ønsker å følge meg videre så har jeg fortsatt facebook, bare å søke meg opp under navnet Aylar Von Kuklinski.

Den 15. februar, altså om noen få dager logger jeg inn på denne bloggen for aller siste gang, og det er da for å slette denne bloggen. Jeg trenger å gå videre i livet, og da må jeg fjerne noe fra fortiden, og bloggen står på listen over de tingene som jeg skal slette.

Ønsker alle sammen en riktig god helg, og håper at dere forstår! De fleste av dere er virkelig helt superfantastiske, og mange av dere har vært veldig trofaste, i veldig lang tid!
Med disse ordene tar jeg og avslutter denne bloggens epoke! Og jeg ønsker alle alt godt!
Takk for meg, kanskje vi møtes en eller annen gang der ute i verden!… 🙂

Just kidding, skal ikke legge ned noe som helst – Enda! 😛
Dette er bare ment som en test, for å se hvem som leser alt, eller bare litt! 😉
GOD HELG! 😀

33 kommentarer
    1. Hahaha klart jeg måtte lese helt til bånn. Tenkte under veis: “Detta var da jævla triste greier!” Venta liksom på et HVORFOR egentlig dette skulle ta en slutt…må si du er oppfinnsom 🙂 God Helg…

    2. Åååh, det var godt du ikke ligger ned bloggen..Mens jeg leste tenkte jeg..Nei ikke gidd da…??
      Phew..Og såklat jeg leser alt , det er vel derfor vi blogger vel ;)?

    3. Lykkelys: Bare følte for å møtte terrorisere litt i dag! 🙂
      Noen blogger for å lese alt, og for at alt skal leses! Andre smugleser, eller kommenterer utifra overskrift og de 2-3 første linjene de gidder å lese.. 😛

    4. Årh.. takk og lov for at det var tull. Jeg var skikkelig lei meg når jeg leste det. Det var så fint skrevet.. Tenkte det var sant! Men heldigvis ikke. Så nå er jeg superhappy!
      Fin blogg, kommentere tilbake?
      Haha xD Tulla!
      Ha en fin helg <3
      -Kristine

    5. Guro & Kristine: Var ikke meningen at du skulle bli lei deg, men ikke at du skulle bli superhappy heller, selv om det gjør meg glad at du ble, begge delene faktisk! 🙂

      For det sier jo noe! 🙂
      Kommenter tilbake? Jash, men det er i såfall ikke fordi jeg har fin blogg.
      😉

    6. Du skremte meg..! Satt med hakeslep, og funderte på hvordan jeg skulle prøve å få deg til å isåfall starte en ny blogg under frivillig tvang! Godt å se det bare var en spøk 😉

    7. Jeg tenkte da jeg leste at det var trist, men at du visste jo besst selv hva du trengte å gjøre. Det er jo sånn at noen legger ned blogger nettopp av den grunn at de ikke føler de trenger dem lenger… men ble glad da jeg leste slutten 😉

    8. Haha, du lurte meg..=P Ble nesten litt småsint fordi jeg hadde brukt en del tid på designet ditt..=P Kommer til å jobbe en del med det på søndag ettersom jeg er ganske så sliten idag og imorgen står jeg på ski. Pierre jobber søndag, så da får jeg masse tid og forhåpentligvis blir ferdig!=D I’m no good when tired..XD Plutselig merker jeg at jeg har stirret på skjermen i et kvarter uten å ha gjort noe i det hele tatt;)

    9. nå blei jeg lettet… mens jeg leste tenkte jeg neeeeeei han kan ikke slutte å blogge og dette var trist heldigvis var det bare tull 🙂 jeg leser alltid hele innlegget 😉 man må jo det. Jeg håper du fortsetter å blogge leeeeeeeeeeeeeeeenge fordi jeg digger bloggen din sykt mye og du skriver så bra 😉 hadde vært morro å blitt bedre kjent 🙂
      god helg 🙂

    10. Kiddy: Når jeg skal være ærlig har jeg faktisk tenkt på dette innlegget i noen dager. Årsaken til at jeg har ventet litt med var nettopp fordi jeg var så usikker på om jeg skulle fortelle deg det eller ikke. Samtidlig, hadde jeg sett frem til en kommentar fra deg på dette; Vil hun kommentere UTEN å lest siste linje? Foreksempel…

      Men mest av alt har jeg faktisk tenkt på å forhåndsbetrygge deg, slik at du i verste fall ikke skulle reagere og bli veldig skuffet, forså å ikke gidde å lese de siste betryggende linjene. For jeg vil virkelig ikke at du skal bli sint eller noe, ikke en gang i ett minutt før du leste alt en gang.

      Så håper det gikk greit, og at du ikke reagerte FOR STERKT i starten?
      Stor klem fra meg.

    11. PHU!!! da hadde det ikke vert noe av disse gode humringene mine over formuleringene dine lengre og det hadde jeg nok savnet, selv om jeg ikke er en av dine ivrigste kommentarfrikene så skikker du deg ut fra mine andre blogg venner og da hadde jeg mistet noe av mangfoldet 😉 Godt du blir likevel….. ,)

    12. hå, glad du ikke legger ned bloggen. sat med hjerte i halsen helt til jeg hadde lest ferdig. har hjertet på riktig plass nå 🙂 du skremte meg virkelig. jeg leser alt, selv når jeg ikke komenterer, men jeg leser ALT 🙂 og det er jeg glad for denne gangen, at jeg leste alt. du må ikke skreme oss slik..

    13. Hehe, syns det var litt merkelig ettersom du tidligere har skrevet kor dumt det er at andre sletter bloggen sin helt, og at du selv ikke hadde tenkt med det. Du skrev vel en gang du heller anbefalte å pause heller, i steden for å slette helt..XD Så leste hele greien, og leser en del ellers og, er bare det at jeg ikke kommenterer så mye.. Er litt feil med bloggen min også, er ikke alltid det kommer opp at jeg har fått svar, så jeg må manuelt gå innpå for å sjekke.. Tror egentlig det er fordi jeg ikke har logget på bloggen først, men syns likevel det er teit..

    14. Kom inn på bloggen din istad, gjennom et eller annet som hadde med hotel cæsar å gjøre. Har vel egentlig aldri vært inne på den før. Leste alle innleggene, og fant ut at jeg skulle begynne å følge bloggen! Ble faktisk skuffa da jeg begynte å lese dette innlegget, men nå som jeg har lest hele, vil jeg bare gratulere med ny leser! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg