VON HELVETICA AKA LOVE

Jeg er en djevel. Under fødselen fikk jeg en usynlig tatto i panna, 666.
Følsomhet og ydmykhet viser jeg kanskje til tider ja, men bak skinnet er jeg ondskapen selv.

Jeg spiser ditt liv, jeg eter din tid. Fråtser meg i dine tidsinnvoller over en het gryte.
Du aner det virkelig ikke, du føler deg trygg, til min perverse lettelse.
Som et stikk skal jeg sprette opp ditt liv, ete deg levende.
Glad i deg er jeg, men kjøttet ditt smaker så jævlig godt.

Vampyrer er for pyser, jeg er en ekte djevel, en Saten uten like.
Kniver skal skjæres i menneskers hjerter, blod skal tappes.
Jeg skal bruke ditt skinn til min egen fritid, slå deg ihjel langsomt.
Egoismen har sådd sitt frø, når jeg en gang står ved antikrists stjerne,
trenger jeg deg ei ikke mer.

Som en kokt kattunge i en kjele ligger du rått.
Du åpnet deg for meg, jeg så deg naken, deilig og rå.
Jeg knullet deg hardt metaforisk, og lot deg forsvinne i det grå,
Når du nå leser dette dikt, er det alerede for sent.

Helvete i meg koker, da du lenket deg fast til meg,
var det ingen vei tilbake.
Vi er bundet sammen, eneste vei til frihet er grotesk.
Du kan alltids skjære av deg armen, men da blør du uansett ihjel!
Vi skal inn i helvetes flammer danse tornenes dans, nakne og døde!

Jeg spiser din sjel til frokost og kvelds!
Du aner det ikke, ikke en gang nå!
Lamarama, parafin, lavakaba!
Enden har nådd bunn!
(Aylar Von Kuklinski, 9. februar 2012)

2 kommentarer
    1. Før du kommenterer skal du vite at all type reklame for din eller annen sin blogg blir IKKE godkjent. Jeg vet bloggen min er fin, og at innleggene mine er kule, men jeg faller ikke for smisk, ikke i hvilken som helst sin søledam. Enten du er rosa, sort eller grøn
      Thænks for kommentar..! Hehe, skal se hva vi kan gjøre med det..:-D
      Åsa Fjørfe, journalist
      Fjørposten Tidende
      0052 Oslo
      Ikke her

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg