Bloggerens forsvinningsnummer

Helt totalt tom for ord.
Før kunne jeg bruse dere ned.
Før kunne jeg komme med flere lange innlegg om dagen.

Temaer med diskusjonskraft, dikt og historier med synligheter.
Jeg har prøvd nå en stund å komme på noe.. Jeg vil blogge.
Jeg liker å blogge.

Jeg kommer på et og annet, men jeg vil gjerne bruke mine egne bilder.
Jeg liker svært dårlig å bruke andres bilder, som jeg har lastet ned fra nettet.
Samtidlig er jeg lei av bilder som er tatt inne på hybelen. Jeg vil lage en enda mer variert blogg.

Hvor faen er bloggeren blitt av?
Antall unike lesere og sideanvisninger bryr jeg meg lite om.
Men jeg savner sånn den gleden av å ha ideer til å blogge, variert, nyskapende.

Hadde det bare vært sommer så skulle jeg ut og tatt flere bilder, utenfor hybelen.
Fått større variasjon. Lekt Aylar Von Aspergersyndrom enda litt bedre enn jeg gjør nå.
Faen altså, håper dere bare er tålmodig!

Engang så skal jeg som Arnold S.
– I will be back!
(But right now, my life suck cocks!)

Vi reblogges!

5 kommentarer
    1. Jeg er super tålmodig 🙂 Håper du finner noe som tenner (ikke seksuelt denne gange, selv om du skal få lov til det også) gnisten din igjen 😉
      Jeg har faktisk litt av samme problem som deg nå- mest fordi jeg er lei av å ha et kamera som suger, og da mister jeg litt gnisten til å ville ta bilder, fordi jeg veit de likevel ikke blir bra- i alle fall ikke slik jeg vil ha dem. Og bloggen min er liksom ikke helt det samme uten kamera. Selv om jeg har like mange innlegg uten bilder som med :S

    2. Ja, det hjelper nok på med litt varmere tider også 🙂 Da virker til og med kameraet mitt mer normalt- at det blir lysere ute liksom 😉 Det virker ikke så verst nå når snøen gjør det veldig lyst faktisk, men jeg syns ikke det er såååå spennende å springe rundt ute i kulden å knipse når alt ser likt ut- snø, snø, snø og enda mere snø.. Jeg liker ikke snø en gang 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg