EMILY THE STRANGE + OTHER STRANGE THINGS FROM THE DARKNESS

Another new day, in the same old fucking world.
Har døgna i natt, igjeeeeen. I 7-tiden i dag fikk jeg sms om at enda en ny pakke fra Dragens Hule var ankommet Oppdal, så i 10-tiden gikk jeg på postkontoret og henta den.

Lyst til å se innholdet? Det driter jeg i om du vil, jeg kjeder meg og har tenkt å legge ut bilder uansett! Hehe:-P
Så alle fitthøl og mokkamenn, her har dere alle bilder av my new stuffs!:


Hodeskalle-statuet! Jævlig stilig forøvrig! 🙂


Emily the strange-buttonsett!


Emily the strange-vekkerklokke!


Ny hettejakke! <3


Ny t-skjorte! <3 I xl-størrelse som vanlig! 🙂


Og til sist: Putevar! Må bare skaffe puter å ha de på først! 🙂

Da lurer jeg på om jeg skal tilbake til posthuset, eller om jeg skal vente til i morgen i stede.
Fikk hentelapp i posten for litt siden, har også mottat en pakke fra cdon i dag. Hehe.. Men vurderer å spise litt igjen først, har ikke spist siden jeg spiste 4 brødskiver med kaviar til frokost i 7/8-tiden i dagtidlig..

Også er det så jævla kaldt, huff… Brr.. Skal uansett til terapauten min i morgen… Hm,, men ender nok med at jeg henter pakka i dag uansett.. Selv om jeg alerede har vært på posthuset tidligere i dag som dere ser…

Ønsker alle sammen en strålende god onsdag!
Vi reblogges!

6 kommentarer

Siste innlegg