SIRI HAR GITT FARGER TIL DEN DØDSTRØTTE SOFAEN MIN! :-)

Så har jeg ENDELIG fått møtt igjen Siri, har ikke sett henne på… 9 dager tror jeg… Altså siden hun dro til Bergen med togen i 05-tiden, onsdag 11. januar. I dag, eller i går blir det vel egentlig, siden det nå er blitt lørdag. I går, altså mens det enda var fredag fikk jeg ENDELIG møtt igjen den fantastiske gojenta som jeg har savnet siden onsdag forrige uke, savnet hver jævla dag. Har lovet at jeg skal hjelpe henne så godt jeg kan, og så mye jeg kan, med det jeg kan hjelpe henne med, angående flytting. Skal heldigvis ikke flytte fra Oppdal, men til et annet sted, faktisk blir hun flyttende enda nærmere meg, hvis jeg ikke har tatt helt feil av stedet hun skal flytte til. 🙂

Da jeg ankom døra hennes i går (fredag) rundt 17-tiden begynte vi med å pakke inn bøkene og filmene hennes i noen tomme bananesker… Hun hadde da bare 3 esker, så hun måtte etterlyse noen flere kasser, som to andre venner av henne kom med på døra. Uansett, vi fikk ikke pakket så veldig mye i dag, på grunn av blant annet få kasser og slik, men en start er det jo.

Enyway, vi snakket og koste oss, spilte hangman over nett, også videre. Har virkelig savnet henne masse, hun er den beste vennen jeg har i hele Trøndelagsområdet, og verdenen min hadde gått under om jeg hadde mistet henne. Og da tenker jeg ikke “bare” på om hun hadde flyttet fra Oppdal, noe som også er en trist tanke å tenke på nå, men tenker på om jeg skulle miste henne i hele tatt, for den tanken er dritvond, fordi hun er så uerstattelig bra!

Men, nååå, skal jeg komme til det jeg ville vise dere i kveld. Hun har i to år hatt et teppe/laken som hun ikke har brukt selv, derfor har hun vært så utrolig søt at hun spurte om jeg ville ha det. Noe jeg ville. Var litt usikker på hvor bra det passet inn, og var litt skeptisk, men det var mest på grunn av at det var så mange farger! Men vet dere, når jeg nå fikk tatt det med hjem, så ser jeg at Siri har helt rett! Det passer faktisk veldig godt inn, til tross for veldig mange farger! Tenkte at jeg skulle henge det over døra på badet først, men ikke faen: Her kan dere se lakenet jeg fikk av Siri i går:

Har her “brettet ned” sofaen slik at den blir mer en dobbeltseng som jeg kunne legge lakenet/teppet på slik at dere kan se hele mønsteret/bildet av dragen! <3 🙂


Dobbeltseng er blitt til sofa igjen! SEEE, Siri har rett! Det passer godt inn hos meg! 🙂 Sorry, den randomme og hvite bøtta som har bekka til høyre 😛


Og til slutt  har jeg plassert putene, bamsene, kattelakenet mitt og meg selv i sofaen, så nå er alt det vanlige i sofaen igjen, i tillegg til at sofaen er bare så mye mer tilfredstillende deilig å se på nå, takket være Sirivennen min 🙂

Men da skal jeg enten lage 2 ostesteaklets med spagetti, eller 6 pølser med brød og ketsjup før jeg tar kvelden og lader opp til at jeg skal hjelpe dronninga mi med flere flytteting i løpet av dagen, det vil si etter at natta har forandret sin drakt og kledd seg ut som dag igjen! 🙂 God natt alle søte drager, vampyrer, exorsister, varulver, massemordere og groteske kosedyr der ute! 🙂 Kleeem til alle og enhver!

Vi reblogges!

Ps: Satser på at første blogganmeldelse på min nye blogg theblogpolice.blogg.no vil komme enten i dag, eller i morgen (søndag), om Hanne Lisa legger ut noe før der vet jeg ikke! 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg