PASS DERE FOR BLOGGPOLITIET!

Det ble for min del en sen natt. For det første kom min gode venninne Hanne Lisa med et spørsmål over facebook-chatten i går kveld, noe hun hadde tenkt på en stund. En ide, et prosjekt, kall det hva dere vill, og hun ville gjøre den tingen med… MEG!

Vi satt og skrev til hverandre som de to gode nettvennene vi er, og plutselig spørr den søte nord-lendingen meg om vi skal starte en blogg sammen! En blogg der vi anmelder andre bloggere.
Jeg falt som en gammel dame på såpeglatt is, med en gang. Ja, det var ingen dum ide!
Så det endte med at jeg opprettet en felles mailkonto, og deretter en blogg. Det ble en del slit med designet.
Først fant vi et gratisdesign vi begge tenkte å foreslå for hverandre, jeg ble først! Jeg la inn de kodene som skulle til, og designet kom på plass! Vi ble med en gang tilfreds og fornøyde!

Men, da jeg laget headeren, kom problemet, den ville ikke ordenlig inn i det designet… Størrelsesproblemer med bredden, jeg fikset frem og tilbake på koder, men tilslutt bestemte jeg meg bare for å lage et enkelt, småkjedeligere design selv, slik at headeren kom inn!

Nå er bloggen på plass, men vi har ikke begynt å anmelde noen blogger enda. Jeg er forbredt på at vi kommer til å kanskje bli hatet av noen, for jeg har i hvertfall ikke tenkt å spørre om lov av de jeg skal anmelde på forhånd. Noen kommer til å forakte oss, og noen elske oss, kommer ann på hva vi mener om diversje blogger det! Hehehe…

Vel, nå skal ikke jeg ramse opp for mye av det som alerede står i førsteinnlegget på vår nye blogg.
Både min og Hanne Lisa sin egne blogg kommer til å fortsette som vanlig, i tillegg til at vi nå har denne fellesbloggen sammen, som dere kan besøke på: theblogpolice.blogg.no

Egentlig skulle det stått “bloggpolitiet” i adressen, men det navnet var alerde tatt av en blogg som ikke har oppdatert siden 2009.. Lame!

Vel, nå vet dere om bloggen, og jeg håper virkelig at dette vil bli noe stort etterhvert! To øyne ser bedre enn ett, eller i dette tilfelle, fire øyne ser bedre enn to! Hehe…

Vil dere se Hanne Lisa sin private blogg, så finner dere den på: hlif.blogg.no
Nå skal det bli spennende å se hva som skjer når en sort og en rosa blogger slår seg sammen, som nå har skjedd! 🙂

Vi reblogges!

12 kommentarer

Siste innlegg