LILLE PUSEKATT, HVOR ER DU HENN?

Lille pusekatt, hvor har du vært. Har du vært hos mammaen din?
Det er forsåvidt helt uinteresangt, saken er at jeg har ingen katt. Men i dag fikk jeg et pledd fra Dragens Hule, rettelse; jeg mottok det etter at jeg hadde bestilt det selv, fra Dragens Hule

Pleddet var en del større enn jeg hadde forestilt meg på forhånd, som regel er en god del stuffs fra den butikken mindre enn jeg forventet. Jeppsipepsi, jeg vet at det står størrelse, mål og vekt og den slags informasjon på selve nettsiden, men det ser jeg lite på. Har nå tatt bilde av pleddet så dere kan se.

Sånn, nå har dere sett det!
Nå må jeg rydde, vaske og støvsuge litt mer, samt å barbere meg og ta en dusj før Siri kommer innom en gang mellom 15-18-tiden og blir her frem til i morgen tidlig, da hun drar til Bergen eller noe for å være der noen dager/uker.
Vi skal døgne, og se den ene filmen etter den andre, og jeg gleder meg veldig jævlig mye, mildt sagt!
Vi skal lage hjemmelagd pizza, noe som er og var hennes ide, hun hadde visst en del ingredienser hjemme selv, som ikke kan stå hos henne mens hun er borte en tid. Derfor var det best at hun bruker det hun har på foreksempel hjemmelagd pizza. Og da skal vi lage også deigen fra bunn, helt selv! Bakermestrene Harepus slår til i kveld! Legg vekk koffertene deres…

Var på Kiwi i dag, og handlet inn noen tomater og litt ekstra salt til pizzabakingen, samt litt ost. Alle andre ingrediensene skulle visst hun ta med selv, slik jeg forsto det, pluss kjevle.. Hehe, har ikke kjevle selv enda!
I tilegg har jeg gått for innkjøp av brus og potetgull som vi skal kose oss med under skrekk/horror-filmtimene våre i kveld og i natt, og i morgen tidlig.

Også, som vanlig har jeg fikset meg månedens Nemi.
Ps: I det forrige bladet sto faktisk navnet til bestevenninna mi i, altså det jubileumsbladet nummer 100. Hun hadde skrevet en hilsing og den ble med. Men det var altså i det forrige, se om dere finner Sara Helene Germanotta (hun ække død, bare blogget lite i det siste) i det. Og da mener jeg fortsatt IKKE det bladet som jeg er avbildet med under, som er det nyeste, men altså det forrige som var nummer 100.

Her er forresten det nyeste jeg kjøpte i dag!

Daaaa ønsker jeg alle sammen en riktig god og fin tirsdag videre!
Stor klem fra Mr. Kaos/ onkel Aylar!

Vi reblogges!

16 kommentarer
    1. Hey,for et flott å ikke minst-STORT teppe:))) veldig stilig..Så hyggelig med døgnings besøk…hjemmelaga pizza og alt-hørtes veldig veldig koslig ut!!!!!
      Hvilke filmer skal dere se??…Å hva syntes du om ‘ 9 ‘…å når får vi svar på quiz vinnern????…Ja det var alt jeg lurte på for denne gang,hihi))

    2. vaniljeogpepper: Det med filmer blir spontant bestemt når Siri ankommer snart! 🙂 Jeg likte “9”, men ikke helt min type film, litt småkjedelig, men grei!

      Når neste quiz kommer, vet jeg ikke. Tar det også spontant utifra humør og motivasjon.

    3. Åh, nå kan dere sitte under pusepleddet og tafse og tjafse! Det blir da kos 🙂 Jeg har i grunn ingen å tafse på i kveld, men jeg har en pus da 🙂 Du får finne no skikkelig skrekk, værre enn værst sånn at a havner innerst i armkroken 🙂 Ho ho!!

    4. så nice teppe 😉 kos dere masse 🙂 hørtes ut som dere får en kjempebra kveld;) Jeg kjøpte meg også Nemi i dag:) er månedens høydepunkt 😉 den kommentaren hennes så jeg 🙂

    5. sersjantnilsen: Hehe, ble nok ikke noe tafsing og tjafsing verken over eller unna pleddet. Men ble veldig, veldig hyggelig for det. Det verste er at jeg virkelig savner henne nå etter hun dro med tog, og deretter fly til Bergen i 5-tiden i natt. Heldigvis fikk jeg være med henne frem til stasjonen og helt til toget kom, så vi fikk en del timer sammen, selv om jeg kunne tenkt at det ble enda mer:)

    6. Er ikke det litt deilig også? Å savne noen? Jeg syntes det, da gir det meg en ekstra kribling. Sånn “ooooooooooooh, så digg” skjønner? Kanskje du begynner å bli litt småforelsket? Tihi!

    7. sersjantnilsen: Njash, er egentlig ikke spessielt glad i å savne noen jeg. Har savnet noen lenge nok det siste året. Får bare håpe at den uken hun er i Bergen nå går fort, så får jeg gjøre best mulig ut av tiden i mens! 🙂

    8. Kanskje du kan planlegge no stas å gjøre med Siri når hun kommer hjem? En iskald piknik ute blandt stjernene kanskje? Med pleddet selvsagt 🙂 Og bål, og marshmellows? Ja, om man planlegger no, så går jo tiden ganske fort, gjør den ikke? Ellers kan du bli hekta på et nytt spill eller no, da også går tiden super fort…

    9. sersjantnilsen: virker sikkert fordomsfull nå, men piknik under stjernene høres mer ut som kjæresteopplegg en vennskapsopplegg. hehe. ja, vi er glade i hverandre som venner, og jeg savner henne veldig, veldig. meeen, piknik er bare ikke helt meg i alle fall. tror heller jeg skal fylle bloggen med liv og rabalder, eller spille til vi møtes igjen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg