10 TING DERE KANSKJE IKKE ANTE OM MEG (FØR NÅÅÅ)

10 ting dere kanskje ikke visste om meg
1. Elsket Sesam Stasjon som barn
2. Da jeg var mindre ønsket jeg enten å bli baker, pikkolo på Hotel Cæsar eller en av Kaptein Sabeltanns menn
3. Mitt første tv-spill het “Superman – Shadow of Apokolyps”
4. Jeg har spilt Rudolf i en juleavslutning på barneskolen
5. Min eneste og bestevenn fra jeg var født til jeg ble 11 år, var min farfar til han døde i 2002.
6. Jeg var den siste i klassen min på barneskolen som lærte å sykle
7. Jeg stjal både husnøklene og ett par pengesedler fra min farmor som barn
8. Første selvmordsforsøk var i 9. klasse, mens jeg gikk ungdomskolen
9. Kunne før bruke 600 kroner i gjennomsnitt på godterier hver uke
10. Pr. dags dato onanerer jeg mellom 3-4 ganger daglig

Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. vel du hadde asberger som ekstra hinder når du skulle lære å sykkle… jeg sliter den dag i dag med å gå på ski. jeg kan gå rett bortover og holde meg stående i stå slakke nedoverbakker om det er spor skiene følger…
      ( med andre ord jeg kan ikke stå på ski)

    2. Jeg var den laveste i klassen på barne og ungdomsskolen, noe som hvert år ble ettertrykkelig bemerket da “frøken” skulle ha den årlige målingen på tavlen. Og da mener jeg lavest med glans. 5-10 cm lavere.

    3. Jeg var den siste, jeg òg. Haha!
      Jeg òg elsket Sesam Stasjon som barn (om det kommer på barnetv igjen, skal jeg følge med) – og jeg ville òg bli en av hjelperne til Kaptein Sabeltann!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg