GOD TONE MED NY VENN

Vil bare skrive kort om en god nyhet som har skjedd nå nettopp. Cirka hver 14 dag går jeg hos min kvinnelige terapaut. For noen måneder siden nevnte hun at hun kanskje visste om noen jeg hadde noen felles interesser med, og sa at hun kunne spørre vedkommende om vedkommende kunne ta en titt på bloggen min eller noe, og eventuelt ta kontakt med meg hvis det var aktuelt for den det gjelder.

Som dere vet har jeg ikke hatt facebook på cirka 3 måneder. Og jeg opprettet facebook først igjen i går. Rundt 7-tiden i dag fikk jeg en privat melding fra den personen terapauten hadde i tankene. Vedkommende, som er ei jente skrev kort at hun hadde blitt spurt fra vår felles terapaut om hun ville ta kontakt med meg, og det har hun nå altså gjort. Begynte med å veksle noen private meldinger på facebook, før vi la til hverandre på Skype. Og vi har alerede funnet noen ting til felles, blant annet at vi begge liker filmer, drager, Tim Burton, vampyrer og slike ting! 🙂


Småtrett mann har spontant knyttet seg fast til kjøleskapet med slipset sitt…

Snakker nå om å prøve å møtes til uken, for vedkommende bor altså heldigvis for meg i Oppdal 🙂
Virker som en veldig hyggelig og ÆRLIG person som jeg har fått fort respekt for alerede nå.

Fin start på dagen, til tross for at jeg ikke har sovet siden jeg sto opp i 19-tiden i går. Døgna igjen:-p
Natten startet jeg med å snakke med min bestevenninne Sara, frem til jeg ble logget ut fra videosamtalen vår ved en feil, og da jeg logget på igjen var hun borte:( Etter at Sara forsvant fra Skypen i natt har jeg vasket toalettet og vasken og speilet og tatt meg en dusj, før jeg noen timer senere mottok den private meldingen på facebook fra hun jenta som jeg håper på å stifte et bedre bekjentskap med i løpet av uken eller noe.

Vi reblogges!

9 kommentarer

Siste innlegg