20 NYE SJEKKEREPLIKKER DU aldri HAR HØRT FØR DU LESER DET NÅ!

From all of me, to all of you! Dette er min nyttårsgave til alle kvinner og menn som leter etter nye sjekkereplikker!


Bildet er tatt fra en dude på skyebyen.no som ei venninne har sendt meg. Søtt ♥

Sjekkereplikker til menn:
1. “Morra di er så fin, men viss du ligger med meg i natt, så kanskje du måler deg med henne?”
2. “Jeg bakte nettopp, også fant jeg ut at brødet mitt var stjålet. Og jeg fant det igjen mellom beina dine nå”
3. “Egentlig er jeg homse, og jeg vet at du er litt nazi, men hvis du puler meg, kanskje jeg skifter mening?”
4. “Å, akkurat nå fikk jeg mitt homofile øyeblikk, kan jeg få smake på leppestiften din?”
5. “Hei gamla, har du lyst til å leke pedofil med meg i natt”
6. “Vil du bli med på kjøkkenet og bake, jeg er genuint glad i å legge boller i ovnen”
7. “Oioioi… Her var det mye parfyme, rene nazityskland… *hosthost* Vil du bli med på soverommet så kan jeg være jøden din?”
8. “Du er genuint heit, vil du rundbrenne litt?”
9. “Heter du Camilla, Sara eller Leif? Samma da, du har fin kropp uansett. Skal vi pule?”
10. “Du var jævlig støgg i sta…. Men fy faen så fin du ble etter whiskyen min frelste meg nylig”

Sjekkereplikker til kvinner:
1. “Du ser hardhendt ut, er du genykolog eller rørlegger? Har litt vondt i bakrøret”
2. “Fy som du svetter, har du lyst til å svette litt over meg?”
3. “Så bra at fotballlaget ditt vant i kveld, har du lyst til å ta en innersvinger i målet mitt”
4. “Jeg var syk på 17. mai i år… Så jeg gikk glipp av da pappa heiste flagget.. Vil du heise flagget for min skyld her og nå?”
5. “Du er så sinnsykt barsnlig, men det er greit.. Vil du bli med på lekerommet og leke Thomas Toget?”
6. “Jeg er genuint opptatt av historie. Vil du vise meg en strak heil-hitler?”
7. “Jeg har ikke klippet plenen min på lenge, vil du utforske den likevel?”
8. “Faren din er så sykt kjekk, vil du ligge med meg?”
9. “Du er en utrolig dyp person, vil du se hvor dyp jeg er?”
10. “Du er utrolig femi kledd i dag, skal vi lesbe sammen?”
alternativ version: “Du ser ut som Justin Bieber, vil du være Bieberbeliver-lespa mi?”


Bilde: http://community2.metalreview.com

Alle sjekkereplikkene er skrevet av meg selv, og alle som kopierer uten lov skal jeg dukke opp på døra til, og kjøre en stor Max Mekker-dildo inn i!
Vi blogges!

17 kommentarer

Siste innlegg