MÅNEDENS BLOGG: FUCKDEGSELV

Tenkte det var på tide å kåre Månedens Blogg nå mens jeg husker på det. Sitter for øyeblikket og laster opp en video på youtube som dere før se en gang mellom klokken 00.00-23.59 i morgen, altså på julaften.
Jeg innså for noen dager siden det solklare svaret på hvem som har inponert meg mest denne måneden, og vedkommende er ei jente som leder bloggen: fuckdegselv.blogg.no


Fuckdegselv (javell, mamma!)
Skapningen blant denne skjønne bloggen utgir seg for å være 16 år, og til å være 16 år overasker hun positivt godt. Hun går ikke med et falsk tryne plantet i den falske rumpa, som de fleste andre 16 år gamle jenter på blogg.no. Denne jenta har originalitet, kreativitet, stil og baller!

Som alle andre kule mennesker har også denne personen mennesker som innerst inne er sjalu på henne, blant annet var det ei lita frøken kalt “Ida” som mente at Fuckdegselv var steinteit, men at hun kom til å vokse det av etter hvert! Fuck deg Ida, gå og heng deg etter tannpirkeren på badet ditt. Fuckdegselv; never grow up! 🙂

Brukeren av denne bloggen har forresten en spessiel ting til felles med meg selv, vi liker ikke mennesker. Og det var innlegget om at hun hater mennesker som fikk meg til å tenne på ideen til at hun bare MÅTTE være Månedens Blogg denne måneden! Alle som ikke skjønner at denne bloggen faktisk er jævlig kul, er noe forvokst og hjerneskadet etter min mening!

Trykk her for å les Fuckdegselvs innlegg: “Grunnen til at jeg ikke kaller meg “menneske””
Jeg har stor sansen for denne bloggeren, og hun fortjener alt godt i hele verden 🙂

Vi blogges!

5 kommentarer
    1. Før du kommentarer skal du vite at jeg er jævlig stolt av bloggen min og vet at den er fin. Skriver du kun for å reklamere for deg selv eller andre kan du ta med deg pepperen og deg selv dit du og pepperet hører hjemme. Visk bort dette før du skriver. Og en ting til, jeg er ikke kristen så til alle kristne fanatikere og Jehovas vitner; vik unna!
      – Jadajadajada! Ro ned sinnaheten litt’a;)
      Jeg syns dere overdriver kraftig denne kommentaren til “ida.” Snakk om å tenne på pluggene for en så liten kommentar? Jeg er litt enig i det hun skrev, jeg var lignende selv(litt sånn fjortissfakter som alle har på den aldren, men ingenting galt i det) så jeg tviler på at det bunner i misunnelse, selvom det var ganske usaklig og frekt å skrive “du er teit” slik som det, men hallo. Å si hun skal “fucke seg”, henge seg etter tannpirkeren på badet, halloo, hva er det med folk? Ikke rart det er krig i verden når noen kan ta så helt av for en litt krass kommentar.
      Hvorfor liker du ikke mennesker? Man setter ganske mange begrensninger for seg selv ved å ta et valg om å generelt mislike mennesker. Gi folk en sjanse. Bak enhver person man ikke kjenner kan det være en eventuell kul eller god venn.
      Nå legger jeg tydeligvis igjen litt blod… Lekkert.

    2. Aaaw, tusen takk :’D
      Nå sitter jeg og smiler som en idiot, noe jeg nyter, siden det er jævlig sjeldent jeg gjør det!
      Skal fortsette å skrive som jeg gjør, rett og slett fordi jeg kan og det er sånn jeg gjør ting! 8D
      *legger igjen mange dråper*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg