MOSKUS PÅ KJØPESENTER!

Tell me. Hva syns vi egentlig om utstoppede dyr på butikker. Moskus foreksempel.
Det eneste forhold jeg har til moskus er at jeg vet at det fins moskus på Dovrefjell, og at jeg har en venn på S som visstnok er skitredd for moskus, og vedkommende har blogg! Hehe.

Denne utstoppa moskusen har stått over rulletrappene på baksiden av Domus i noen år nå. Hva syns vi egentlig om slik, når jeg sier “vi” mener jeg flere enn meg ja?

Jeg liker ikke utstoppa dyr, og liker ikke at den står på en butikk jeg er innom og gjennom så ofte som Domus/Torgsenteret på Oppdal,
Vil helst sett at den ble fjernet og erstattet med noe mer dyrevennlig pynt.

Hva syns dere?
Ønsker alle sammen en god lørdagskveld, ta godt vare på dere selv!
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

7 kommentarer

Siste innlegg