BLOOD ON THE BATHROOM

Blod på badet!
Jeg er i ferd med å bli en psykopatisk, mentalforstyrret drittsekk fra helvete!
Eller, man trenger vel egentlig ikke være ustabil for å bestille produkter fra Dragens Hule?! 🙂

Klokken 08.00 i dag tidlig durret mobilen min mens jeg lå i min dype dvale på grensen av koma, jeg hadde motatt en sms fra posten om at den siste pakken jeg hadde bestilt nå var ankommet!


(denne fikk jeg i dag i posten, henger fint i dusjen min den 🙂 ikke oppsiktsvekkende heller, hehe)

Da klokken var litt over 10.00 tok jeg beskjedent på meg jakke og sko, forså å spassere ned fra Røtveivegen, og ned til sentrum, forså å hente pakken på postkontoret på Domus.

Når jeg omsider var hjemme igjen, var det første jeg gjorde å finne en skarp kniv, forså å åpne pakken. Hehe, var nesten så jeg kuttet meg selv i magen med et uhell med kjøkkenkniven i dag, faktisk!


(og dette nusselige, søte kosedyret passer strengt på blyantene, pennene og tusjene mine på stuebordet mitt)

I pakken var selvfølgelig begge produktene jeg bestilte tidligere denne uken. En pennholder i dragestil, OOOGGGG, det kanskje kuleste av alt; dusjsåpe med utrolig god og sterk kirsebærlukt, i form av blod! 🙂

Hva synes dere, jævlig kult ja?
Ønsker alle sammen en strålende, finfin lørdag videre!
VI BLOGGES!

4 kommentarer
    1. Coolish! Sist jeg hadde blodbad på badet mitt var det jeg som blødde neseblod til tusen- det kan se ganske så kriminelt ut! He he..
      Liker disse dragene- broren min har litt av det. Jeg pleier å kjøpe noe småtterier til jul og bursdag :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg