HØST I OPPDAL – FILMET I HD!

Var i dag rundt omkring i Oppdal sentrum, og andre steder i bygda og filmet helt tilfeldig. Resultatet kan dere se ovenfor! 🙂 Hva synes dere?

Må forresten beklage noe, og det er at bloggen min den siste uken har blitt noe kjedelig. Noe tamme og uinteressante innlegg fra min side, mer søppelblogging synes jeg selv om min egen innsats. Håper på å snart få samlet meg mer sammen til å blogge litt mer variert og spennende igjen. Ikke for deres skyld, hva andre mener bryr jeg meg lite om, men jeg selv føler at bloggen for tiden er rævkjedelig, og det hater jeg. Hehe…

Tok forresten et bilde av meg selv igjen i dag, nytt profilbilde til facebook-profilen min (som er Aylar Von Kuklinski, i tilfelle noen vil legge meg til der):

But enyways: Ønsker alle en fin uke som kommer.
Lov meg å ta godt vare på dere selv, og de kjære vennene dere har! Dere er alle spesielle, og helt uerstattelige. Og husk; det er innsiden som teller, ikke utsiden! 🙂 Monster kan også være pene på innsiden, og skjønnetdronninger kan være jævlig stygge i hode 🙂 Og omvent!

Vi blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg