FARVEL LILLE JOHANNES! :`(

I dag ble det vist en dag som ble en god del tristere enn jeg hadde forbredt meg på.
Johannes, den bittelitte, uskyldige kattungen i huset, på så vidt snart 3 månder ble levert tilbake til den familen den egentlig kommer fra.


Saken er at alle i familien her har innsett at det å ha en liten katt i huset ble litt mer ansvar og slik enn vi hadde forbredt oss på, og derfor føler vi også at det tross alt, var mest rett å levere han tilbake, ikke bare for vår del, men også for han sin del.

Har nettopp tatt meg en dusj, og jeg kan vel ærlig innrømme at det var ikke bare fra dusjen det kom vann i dag, ble en god del tårer og snørr som jeg tilslutt ikke klarte å holde tilbake i dag. Dette er uten tvil den absolutt tristeste dagen i dette året hittil. Håper bare at han får det bra til den familien han måtte enda opp på til slutt :`)

Skulle så utrolig ønske at jeg kunne vært der mer og lekt mer med han de dagene han har vært her.
Huff, nå kjenner jeg at jeg sliter med å holde meg igjen… Tårene kommer tilbake, følsene jeg har nå er litt for sterk..
Tror jeg skal gå meg en tur, å få på plass noen tanker eller hva jeg skal si……. Jaja, sånn er livet, trist.

Håper bare at han har det bra, og at han ikke vil glemme oss, jeg vil i hvertfall ALDRI glemme han :`(

Unnskyld meg, må gå nå orker ikke sitte å skrive lenger akkurat nå… God helg…

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

7 kommentarer
    1. Så kjedelig 🙁 Men bra det innså det selv, slik at dere kan gi kattepusen en sjanse til å få det bra hos noen andre 🙂
      Jeg hadde en ganske lik pus for noen år siden, ei lita jente, og hu fikk navnet Whiskas, fordi hu var en liten Whiskas pus, som den på reklamen, og jeg hadde alltid ønsket meg en Whiskas <3
      Dessverre blei han jeg var sammen med den gangen super allergisk, så vi måtte omplassere alle 4 pusene våre- Pernillepus, som var moren til Whiskas, Whiskas og hennes 2 guttepuser på 7 uker (disse skulle finne nye hjem når de var gamle nok) :'( Det var super trist!

    2. Uff…så trist, men det er ansvar å ha dyr og det faktisk mer enn man tror…
      Jeg har ansvar for 8 katter jeg og skal si det er litt slitsomt iblant, særlig om vinteren da alle skal være inne og ha ekstra kos, men det går bra:)
      Det værste er veterinærregningene som kommer i tur og orden, plutselig må en av dem til dyrlegen og da helst i helga eller natta da det er dyrest!!
      Men det følger med det og…
      Håper vesle Johannes får et godt og kjærlig hjem, du kan jo kansje følge med hvor han kommer hen så du ser det er gode folk??
      Ønsker han alt godt i fremtiden:):) Nydelige pusen:)
      Masse klemmer:)

    3. Huff så trist 🙁
      Har en kattepus selv og hadde aldri i livet klart å gi henne fra meg.
      Du får ta tiden til hjelp, og trøste deg med at du/dere var fornuftige og bare ville kattepusen godt 🙂

    4. Mira`s Gotiske Verden: Takk for klemmene og ordene min gode venn 🙂
      Om Johannes skulle havne i gale hender for å si det slik, så skal jeg gjøre mitt for å få han vekk derifra!

      Ingen skal få gjøre han noe vondt, ingen!

      Stor klem tilbake 🙂

    5. ÅH, sånt er utrolig trist! Jeg gråter fortsatt over schæferen som døde for 3 år siden, jeg :’c jeg er utrolig følsom, og jeg blir utrolig fort knyttet til dyr.
      Men du? Du burde slutte med all den sminken rundt øynene og den svarte lebestiften; du ser litt skummel ut. Men klesstilen din er DRITKUL OG AWESOME, altså.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg