INNKJØP AV SOMMERSKO§! :-D

Hell yeah, i dag fikk jeg omsider endelig kjøpt meg nye sko for sommeren på Eurosko-butikken på Aunasenteret her i Oppdal, virket som også betyr at de gamle, alt-for-varme, svette og stygge vinterskoene skal kastes! Hærlig…

På en dag som denne så er det alt for varmt å sykle og gå i svære vintersko, og derfor en stor lettelse at jeg nå endelig har giddet å skaffe meg nye sko for sommeren.

Tok litt tid på Europris i dag, måtte prøve en del sko jeg likte, som selvfølgelig var for små, og som de heller ikke hadde i større størrelser, men klarte omsider å bli fornøyd likevel. Første gang på lenge at jeg nå har sko som ikke skal knytes igjen! 😀

Her har vi de gamle vinterskoa som skal kastes (og brennes i helvete :P):

Og her er skoene jeg gikk for å kjøpe i dag, som jeg håper varer sommeren ut:

Ikke bare har jeg fått nye sko i dag, men en ny fastlege også, forandringer fryder som dem sier!
Da tror jeg at jeg stikker ut, kaster de gamle skoa, og råner litt på tråsykkelen min med de nye skoa. Ønsker alle en fortreffelig god ettermiddag og kveld videre! 😀

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

8 kommentarer

Siste innlegg