Har skrivet et dikt om mine sorger, og tanker om livet og døden…


(Fotograf: Min venn Margrete (bloggeren av wcl.blogg.no))
Som de fleste har fått med seg så sliter jeg sterkt med en ugjensidig forelskelse, sjalusi, og at jeg nå i tillegg må finne et nytt sted å bo i Oppdal, SAMTIDLIG som veldig mange av de bestevennene jeg har skal flytte fra Oppdal for godt i år…. Har nettopp prøvet å skrive et dikt. Og jeg ber ingen om å kopiere dette uten tillattelse, skriv i hvertfall at det er jeg som har skrevet diktet i alle fall, med en link til denne bloggen…

Helt alene i en verden så stor
så mange smerter at jeg har ikke ord
hver eneste dag jeg lider mye
og for de fleste er jeg ikke verd bryet

Livsgleden og motivasjonen synker så
hvordan i all verden skal allting gå?
Jeg er sliten, redd og trist
Har snart ikke igjen en eneste gnist

Ugjensidig forelskelse og sjalusi er bare litt
av det som gjør livet mitt helt dritt
Nå skal også alle mine venner flytte
Mitt liv mot døden jeg ønsker ett bytte

Men jeg skal ikke gi meg forde
selv om jeg nå vil et helt annet sted.
Så lenge jeg fortsatt kjærlighet og omtanke kan gi
så skal jeg til andre triste mennesker si;
Jeg er her for deg,
du betyr mye for meg,
og du, så utrolig glad jeg er i deg!
(Skrevet av Andreas Flatås Storli/Aylar Von Kuklinski (meg), den 24. februar 2011)

Vi blogges…

13 kommentarer

Siste innlegg