Nrk Tyholt besøk i dag.

I dag startet jeg dagen da mobil”vekkerklokken” alarmerte i 6-tiden i dag, jeg slo av lyden og sovnet videre. Da klokken var 08.00 våknet jeg opp igjen og så på klokken, ble da litt deprimert i og med at det var da jeg skulle være på Videregående for å rekke en buss som skulle kjøre meg og to andre elever til Nrk Tyholt i Trondheim. Heldivis var det min kontaktlærer Teodor Hagen som kjørte skole”bussen” så det ente med at han kjørte ned til der jeg bor og plukket meg opp 0810.

Vi kom frem til Nrk Tyholt klokken 10.00 og der møtte vi “Midtnytt”-programleder Merete Verstad som viste oss omkring og fortalte om hvordan tv og radio-produksonen fungerer i litt over 2 timer 🙂 Utrolig kult at hun brukte så mye tid på oss 🙂
Vi var blant annet i “Midtnytt”-studioet og skal si det var mye dyre tekniske ting der SPESSIELT opp i taket. Jeg prøvde meg som nyhetsoppleser, og tror det er greit at jeg ikke jobber med nyhetene hehe.

Etter at vi var ferdig spiste vi lunsj som vi kjøpte selv i kantina til Nrk hvor jeg blant annet så og gikk bort for å hilse på Tore Strømøy fra “Tore på sporet” 🙂


Meg og “Midtnytt”-programleder Merete Verstad i studioet hvor “Midtnytt” sendes! 🙂


I kantina til Nrk Tyholt møtte jeg selveste “Tore på sporet” 🙂


Slik ser inngangen til Nrk Tyholt ut 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg