God 17-mai alle sammen! :)

Jepp da var det jammen meg selveste 17. mai og jeg har faktisk stått opp FØR klokken 9 🙂 Sto faktisk opp litt før åtte da jeg hørte korpset utenfor huset mitt mens jeg lå i sengen og tenkte "Faen, går toget alerede nå?" 😛 Var redd for at jeg gikk glipp av det da vet dere 😛

Hehe, sitter nå og spiser to brødskiver med skinke og to knekkebrød med ost mens jeg sitter på pcen og venter på at tiden for russetog skal komme!

Vil bare ønske alle sammen en kjempeflott dag! Er så utrolig glad i dere alle! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg