Besøkte Nordmøre Folkehøgskule i dag! :)

I dag startet jeg dagen med å komme 8 minutter for seint på skolen i dag, Teodor (læreren min) Bjørn (en annen lærer) og noen klassekamerater satt i skolebussen og venta på meg da jeg kom 08.38 i dag i stede for 08.30 😛 Men heldigvis kom jeg ikke så sent at de kjørte. Vi skulle nemlig besøke Nordmøre Folkehøgskule.

Veien fra Oppdal Videregående skole til Nordmøre Folkehøgskole tok nesten 2 timer og det var litt kjedelig. Da vi om frem fikk vi en supergod velkomst av rektoren og en annen lærer, vi ble vist rundt på hele skolen, fikk se klasserom, treningsrom, noen av rommene til elevene som bor der (alle elevene bor på skolen der), gymsalen, kantina, osv. Er mye kule linjer der, blant annet to film-linjer, en teater-linje, en Teakwondo-linje, en reiselinje og en musikk-linje, tror ikke jeg har glemt noe da. Det var mye mindre elever der enn jeg hadde trodd det er nemlig cirka bare 80 elever der vært år, de tar bare inn cirka 40 jenter og 40 nye gutter hvert år.
Etter en omvisning spiste vi i skolens kantine, gratis! 🙂 Var mye livlige, glade og positive elever der, så INGEN som så deppa eller sur ut 🙂

Tiden gikk fort og vi måtte dra tilbake til Oppdal. Da vi kjørte hjem igjen kjørte vi en annen vei, vi tok blant annet felge 5-10 minutter på veien hjem, det gjorde vi ikke da vi dra fra Oppdal. Syns dagen i dag har vært flott, nå skal vel jeg og Tørris (brodern) kanskje se film straks, fikk 4 filmer fra cdon.com som jeg har bestilt i posten i dag på Blu Ray; "Tomme Tønner", "The Red Baron", "The mist" og "Superhero Movie" sistnevnte har jeg også på dvd fra før, men siden den var så jævlig billig nå 50 kroner så har jeg kjøpt Blu Ray versionen også, så får jeg Rune til å kjøpe dvd-versionen av meg 😛 Hehe. Ha en god dag folkens! 🙂

Forresten, en ting jeg har glemt å nevnt i bloggen de siste dagene, mitt nyeste filmprosjekt "Ken og Morten – På tynn is" som er episode 48 i K.M-serien ble i går ferdig på dvd og ferdig to dager før det igjen på Blu Ray, så nå skal jeg snart begynne på enda en ny film, etter at jeg har laget coveret til denne filmen først, har ikke giddet å gjort det enda 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg