Nordicmafia er inn i livet mitt igjen!

Husker ekstremt godt at det å spille på tekstspill-siden Nordicmafia.net var ekstremt populært for 4-5 år siden, hadde egentlig sluttet etter å mistet flere profiler på grunn av at jeg ble drept i spillet eller begikk selvmord med russisk rullett, men nå har jeg jaggu meg for noen dager siden registrert meg på nytt med enda en profil, denne gangen kaller jeg meg for takkskalduha123 og har alt den beste leiligheta mann kan ha, det er fordi en kul bruker som kaller seg -Angel of Dead sendte meg 10. 000. 000. 000 kroner i spillet 🙂 Resten brukte jeg på å oppdatere våpen, sikkerhet samt å kjøpe hasjplantasje.

Hehe, vet at jeg er 18 år og at det er kun 15-16 åringer som bør spille slikt om noen som helst kan det, men jeg har bare fått så sykt hekta…

Forresten, om noen som leser dette her spiller spillet:
Vær så snill og drep brukeren Empathy for meg, ser at han prøvde å drepe meg for ca 7 timer siden :O
Lover at jeg står til gjeld til den som greier å drepe Empathy, så lenge den greier å bevise at det var han/hun som drepte han.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg