11 ting du kan si om korona, men ikke om kjæresten!

Hva går egentlig helt fint å si om korona, men IKKE om kjæresten? 😅

(Vil for øvrig få benytte anledningen til å beklage meg ovenfor Kari Jaquesson som til evig tid vil benekte at denne videoen faktisk finnes, og sist til Charter-Svein som tenker at denne videoen er nok veldig reel, men at jeg har dratt det hele for langt…)

Håper du likte videoen, og dersom du vil dele den videre hadde jeg satt SYKT stor pris på det <3

Kommer du på andre gøyale setninger? 😊

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

6 kommentarer
    1. Du har garantert en av de morsomste bloggene her på blogg.no 🙂 Jeg er ikke så ofte innom og kommenterer, ikke hos noen egentlig nå om dagen, for mye å gjøre på hjemmekontoret… Men jeg titter ofte innom deg, fordi du er både morsom og deg selv 🙂

      1. Woooow!! For en hyggelig tilbakemelding, tusen takk for det!! 😃

        Er ikke så ofte innom andre blogger jeg heller dessverre, så du er ikke alene der. De aller fleste har blitt slappere på å legge igjen kommentarer de siste årene, såå.. Folk har visst blitt «gladere» i å «bare» observere 😦

        Forresten, mulig jeg er litt frekk nå, men hadde satt utrolig stor pris på om du ville delt denne videoen videre? 😀 men bare om du vil såklart!

        God helg Frodith! ^^

    2. Svein Østvik er en god mann. Vanskelig å se videoen din gjennom bloggen, men går man inn på YouTube direkte så går det veldig lett. At folk kommenterer lite er vel fordi bloggerverdenen er blitt mye mindre etter de mest berømte rosabloggerne forflyttet seg til andre plattformer. En annen ting er at de som blogger selv er mest opptatt med egen blogging og gir sjelden andre bloggere oppmerksomhet. Selv prøver jeg bli flinkere på akkurat dét. Fin fin dag til deg 👻

      1. Absolutt! Vi (jeg og Svein) er nok litt uenige på noe (men hvem er ikke det?), men jeg er absolutt enig i at han er en bra fyr! 🙂

        Fra hvilken enhet og nettleser er det du bruker, og på hvilke måte er det problematisk? Sjekket på pc nå gjennom Chrome, og det funket helt flott.

        Ja, helt sant. Og ironien er.. jeg bidrar dessverre litt til disse “problemene selv”, i den form at jeg også har brukt blogg langt sjeldnere enn før, og det samme gjelder også å legge igjen kommentarer hos folk enten her inne, på Insta eller andre steder. 😮 Men jeg er ihvertfall reflektert nok til å vite om det, og det er vel noe? xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg