10 ting jeg LIKER med meg selv

  1. Jeg bryr meg ikke så mye om hvor populært det jeg legger ut måtte være på det ene eller andre viset. Jeg har flere ganger publisert noe jeg visste ikke ville få nevneverdig kommentarer/likes, og jeg har også lagt ut en rekke innlegg som jeg visste ville sette meg i konflikt med en og annen. Og selv om det i enkelte tilfeller har ført til krangling, trusler og “tap” av “venner” – dere kan ta dere i tåa på at jeg kommer til å gjøre det igjen!
  2. Alle mine kreative sider! Jeg har en veldig unik og spesiell fantasi som har vært med meg hele livet. Fra jeg knapt var i stand til å gå spilte jeg improteater for nærmeste familie. Og i dag skriver jeg historier og dikt, lager videoer, designer surrealistiske bilder og animasjoner.. også videre.
  3. Det faktum at jeg stadig er blitt mer og mer impulsiv og tenker “fuck it! – i beste verste fall får jeg en god historie å dele”, enten det gjelder å oppsøke helt nye steder, si ja til en eller annen reality-fest, holde et eller annet “skummelt” dyr, tørre å spørre folk om å finne på noe SELV OM jeg er noe usikker på hva vedkommende egentlig syns om meg. Listen er lang!
  4. Im a freakin good looking guy!
  5. Jeg er definitivt et av de mer intelligente “der ute”!
  6. Jeg er en god venn! Og jeg får fort sympati og empati for folk. Til tider kan det hele bli i meste laget, noe som er en nokså vanlig “bivirkning” med å ha asperger og ad(h)d. Det har hendt at min dårlige samvittighet har gått for langt, men stort sett anser jeg denne godheten som en styrke heller enn en svakhet.
  7. Størrelsen på herr “lille” Kuklinski. Titter dere “litt” tilbake i arkivet vil dere se hva jeg mener. (igjen; det jeg skrev på punkt 1)
  8. Jeg liker meg selv og vegrer meg ikke like mye for å vise det. Janteloven – suck off!
  9. Jeg har en økende evne til å tiltrekke meg noen helt uberfantastiske enhjørninger! Jeg er blitt SÅ flinkere til å styre unna troll, orker og “psykiske vampyrer” nå enn før. Og skulle det først dukke opp noe ugress venter jeg ikke like lenge med å luke de ut.
  10. .. apropos nr. 9: Til tross for at jeg til tider kan være noe skeptisk til enkelte, gir jeg likefult folk en sjanse! – med mindre de røde lampene blinker noe helt vilt.

Vil helt til sist oppfordre til å også sjekke ut min bestevenninne Renate sin liste over ti ting hun liker med seg selv! <3

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

3 kommentarer
    1. Jeg har vært ganske lik deg på disse punktene. Dette innlegget gjorde meg mer bevisst på ting som har endret seg mye etterhvert.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg