TRIPPELT OPP MED PARADISE HOTEL!

Bildet er tatt fra: tv3.no

“Her om dagen” så fant jeg det for god fisk å klage litt igjen. Fjerde sesong av Paradise Hotel (dere vet – da Stays, Vida Lill og Iselin var “gjest”) hadde gjort “comeback” på Viafree. Og siden jeg ble tipset om at man kunne logge seg inn der med samme brukernavn og passord som på Viaplay, ja så tenkte jeg først i noen godtroende sekunder at da ville man forhåpentligvis slippe unna de tort og tue-lange reklamepausene som kommer og avbryter HELE føkkings forbanna tiden. Spesielt med tanke på at jeg enda har aktivt abonnement og greier, men NEI!

Meeeeeeeen!!!!!! … mens jeg egentlig tittet innom Viaplay nå for litt under en halvtime siden i håp om å finne David Lynchs kultfilm Lost Highway – GJETT HVA jeg fikk øye på i stede: PARADISE HOTEL SESONG 4 😍😍 – jaa, så nå vet dere hva jeg kommer til å bruke de neste dagene på, for å si det sånn.

«Er det ikke bare utrolig deilig når man har somlet seg til å lage en frisk og sunn vegetarmatrett, og så er det først og fremst BØNNENE som gir lyd fra seg og attpåtil blir hørt?»

Og IKKE nok med det. Til neste år skal Tv3 bryte med sin 11 år lange tradisjon om å “bare” lage og vise én ny sesong fra dette såkalte “skandalehotellet”. For i 2020 får vi hele TO nye sesonger av Paradise Hotel. Og som om ikke det var nok får vi også TO sesonger av Ex on the Beach. Altså, 2020 kan bare ikke slå feil for min del. Jeg er faktisk helt ærlig og oppriktig 110% fornøyd med hele neste år allerede!! Og enda bedre kan det trolig fremdeles bli. Eller, kan det egentlig det?? 😱😃😃

STAYS GURGLEOUS!

Aylar Von Kuklinski

FULLSTENDIG KAOS MED SOSIALE MEDIER:
Facebook:
aylarvonkaos

Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg