Tarantell på boks? – 5 ting jeg ALDRI selger!

Jeg er og blir en vaskeekte NERD 🤓 – det kan ingen ta fra meg, og det vil jeg heller ikke benekte eller slutte å erkjenne!

Gjennom så og si hele livet har jeg samlet en rekke skatter hvor verdien har til dels vært litt variabel. Det siste året har jeg ryddet litt opp i skattekammeret og solgt litt over 70 ting, noe som virket som en ganske så fjern tanke for noen år tilbake. Med andre ord har jeg blitt flinkere til å gi slipp (for øvrig et rart begrep).

Likevel.. det et og annet jeg nok ALDRI kommer til å selge.. eller gi bort.
I videoen under viser jeg frem “fem” av disse gullklumpene 🥰

Eier du noe du aldri vil gi slipp på? 😊

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg