Mine nyttårsforsetter! (video-update)

Så og si sånn helt på starten av året publiserte jeg intet mer enn TO innlegg med diverse mål og forsetter som jeg da og der tenkte ville være spennende å strekke meg etter de neste 360-og-noe dagene. Og tro det eller ikke, men vi begynner å nærme oss farlig nærme midten av 2019 allerede, så.. Ja hvordan går det egentlig med årets forsetter?

HER har dere en aldri så liten up-2-date!:

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

5 kommentarer
    1. Ganske utrolig ja! Synes det akkurat var slutten av mars, så er litt rart at det er mai allerede..
      Har dessverre glemt hva mine nyttårsforsetter er så… Føler at mange synes jeg har rare interesser så holder dem skjult for de fleste. Enten det eller så er det veldig begrenset hva jeg snakker til dem om. Er en del konservative rundt meg også, men viser dem bare litt av det jeg har som kan interessere alle.

      1. Og du har ikke skrevet ned de noe sted som du kan finne de igjen på heller? Altså nyttårsforsettene dine, mener jeg.

        Og HIPP HURRA for rare og SÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRE interesser! ^^

      2. Nei, bare tenkte på dem før nyttår… hehe. Ja sære interesser er bare så digg!!!

      3. HVIS du hadde vært på Facebook nå skulle jeg vurdert å lage en stengt gruppe på Facebook hvor bare vis to fikk være medlem og greier, mest sånn på trass av en eller annen grunn jeg helt ikke vet selv akkurat nå! xD

    2. Hyggelig å høre! Er på Facebook, men er som regel engstelig å røpe for mye av min identitet så langt. Så hadde nok da laget en ny Facebook-profil som ville bare hete “Dark Elf” For så å bli med i lukket gruppe..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg