Får jeg på meg ALLE klærne mine – SAMTIDIG?? (garderobe-challenge)

Til dere som nå foretrekker å bare lese eller se bilder jeg legger ut, og som helst skulle sett at jeg kunne roe LITT ned på video-produksjonen for en stund nå – sorry, men jeg antar at videoene mine er kommet for å fortsette å komme for tiden.

Men det spørs litt.. For etter dagens lille oppspinn lurer jeg faktisk litt på hvor godt lillemann egentlig har det. For kveldens Youtube-challenge er omtrent like enkel som den er klaustrofobisk og bittelitt helsetruende – sjekk ut hvor mye fra garderoben din du klarer å få på deg – SAMTIDIG! 😅

En ide jeg ikke har sånn kjempelyst til å anbefale andre å prøve, spesielt ikke om dere har veldig mange t-skjorter eller andre slags tøy som lett kan begynne å stramme noe om halsen etter en stund. Men på en annen side, HVIS noen har lyst til å prøve det samme, og dere helst er over 18 år (aka. myndig) og sånn så, seff.. – KJØRR!!

Ah forresten, en ting til – hadde sagt SYKT stor pris på om dere som liker denne nye videoen vil ta og dele den med vennene deres. Jeg vil så veldig gjerne prøve å runde 300 abonnenter før nyttår, så HVIS flest mulig av dere som liker videoene mine kunne spre det gale budskap bittelitt fremover hadde det betydd mer for meg enn dere kan tenke dere <3

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg