DENNE VIDEOEN VIL FÅ DEG TIL Å BREKKE DEG!!!!!

I formiddag fikk jeg en aldri så liten, lur ide om å stikke ned til Europris for å sjekke hva de har tatt inn av stort og smått til Halloween. Rune kunne nemlig fortelle meg i går at de har fått ting på plass nå, og siden jeg ikke hadde noe særlig annet å gjøre i dag så tenkte jeg “tja, hvorfor ikke?”. Og da jeg så var på vei til butikken så var det en del av meg som begynte å forberede resten av meg på at denne turen mest sannsynlig ville å svi litt på økonomiske plan. For det er jo ikke akkurat slik at jeg har greid å beherske meg så veldig bra i tidligere år.

Men når jeg så kom frem så var det akkurat som noe manglet. Ja, bokstavelig talt vil jeg si at det var en hel del som “manglet”. Men det var også noe I MEG som ikke lengre virket til å være helt “på plass”. Først og fremst syns jeg utvalget virket litt.. Blodfattig. Men jeg følte liksom ikke noe særlig for det som faktisk var å finne der heller, sammenlignet med hva jeg nok ville gjort for 3-4 år tilbake.. Ja faktisk ble det ikke til at jeg plukket med meg annet enn noen kjedelige servietter fra akkurat denne “avdelingen”. Så gikk jeg RETT bort til godis-delen, plukket meg ut litt snacks til helga. Og Det var Det.

Ja, nå burde jeg vel strengt talt bare ha rasket meg rett hjem igjen siden jeg for lengst skulle ha hatt i meg litt frokost, men tror dere at jeg har blitt stort flinkere til å pelle av meg disse utsettelses-uvanene siden sist jeg skrev om det? NEIDA!!

Så i stede for å gå rett hjem gikk jeg heller en tur innom Domusen for å handle litt der også. Ja, i det minste så ville jeg jo da slippe å “måtte” gå ut igjen senere på dagen, så jeg antar at ingen ting er fremdeles så hakkende galt at det ikke er godt for noe, si. Ikke at jeg fikk handlet så veldig mye der heller. Jeg hadde ikke med meg pose, bare sekk. Og som nevnt i tidligere innlegg vil jeg på død og liv IKKE ha pose lengre, samt at jeg ser heller ikke vitsen i å kjøpe flere bærenett de jeg nå har fra før.. Men ja, jeg fikk i det minste somlet til meg en cider.

Meeeen noe sier meg at det kanskje ikke er først og fremst dagens pittelille shoppetti-loop som nå er den fremste årsaken til at du sitter og pløyer deg gjennom dette nettopp innlegget. For joda, jeg har en ny video til dere igjen, jeg. Opprinnelig var planen at jeg på mest pur f bare skulle filme meg selv som pusset tennene før jeg gikk ut i dag, som en eller annen fuck off til alle de som.. Ja, jeg vet igrunn ikke helt hva jeg tenkte der og da, annet enn at jeg nok en gang ønsket å gjøre noe litt småsært igjen.

Uansett.. Da jeg omsider var hjemme og hadde fått i meg noe mat ble det til at jeg tok en liten endrings-beslutning. Så.. Det er mulig at kveldens video har noe LITT mer ved seg – enn bare jeg som står og pusser tennene i 3-4 minutter..

Noen som ble grossed out? 😅

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos

3 kommentarer
    1. Hahaha, bra video! Lurte først på om faktaene ville bli eklere og eklere jo lenger inn i videoen man så. Men var vel bare vaskemiddelet i middelalderen som var litt ekkelt, mye tiss i verden ja. Passet faktisk veldig bra å vise alle faktaene mens du pusset tennene hahaha, bra kombinasjon med den teksten og alle tannpuss lydene.

      1. Så ikke før nå at det stod edderkoppvin i videoen… Virker ekkelt ja. Synes ikke edderkopper er så ekle, men vil ikke drikke dem akkurat. Men kanskje vinen er god uten edderkoppen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg