Det mørke underliv

Hallo-hallo, hvordan svir det? Jeg håper det svir rettelig så godt, og at det fortsetter å gjøre det ut helga. Det hadde nemlig gjort meg svært lykkelig. Vel, her sitter jeg altså og skriver til dere – igjen. Så hva er det som er så viktig at jeg nok en gang føler for å ofre litt tid på dere? Jo, det har seg nå sånn at det nok en gang har blitt gjort et par endringer her inne på bloggen.

For et par dager siden kunne jeg gjøre dere oppmerksom på at bloggen blant annet har blitt oppdatert med en splitter ny header, og i kveld skriver jeg først og fremst for å varsle ifra om at noen av kategoriene her inne akkurat har gått gjennom et par navneendringer. Stort sett så har jeg bare tatt og forkortet eller forenklet et par titler, og akkurat disse endringene ser jeg lite vits i å gå inn i detaljer på. Men det er dog TO endringer jeg syns det kan være greit å skrive bittelitt om.

Den første forandringen jeg har tenkt å fortelle dere om nå er at kategorien som før het “Selvskrevne historier” nå heter for “Historiske underverker”. Har en stund gått og følt at “Selvskrevne historier” egentlig høres litt platt og kjedelig ut, og noen vil nok si at “Historiske underverker” kanskje gjør det også, og at det kanskje til og med høres litt villedende ut, men jeg personlig syns ihvertfall at det er et hakket morsommere og mer kreativt navn.

Og den andre forandringen jeg tenkte kunne være okey å gjøre dere obs på er at bloggens dypeste, mørkeste og kjøligste rom nå har skiftet navn fra “I kjelleren” til “Et underliv”. Og greia her er at “I kjelleren” i bunn og grunn er et ganske lite kreativt og slettes ikke noe originalt navn på en deppe-kategori, og dessuten ikke like typisk “meg”. Så DERFOR har jeg nå valgt å døpe om denne kategoriens navn ved å gi den et tittel som etter min mening er et hakke morsommere “ordspill”.

Nå kunne jeg alltids avsluttet dette innlegget med å gå totalt aspergers forså å fortelle dere i hver minste, bidige detalj hvordan jeg har tenkt når jeg kom frem til denne siste navne-endringen, hva navnet egentlig betyr og så videre, men jeg satser på at de fleste av dere er smartere enn som så, slik at det ikke egentlig er nevneverdig nødvendig. Håper og tror dere ser humoren bak det, og hvis ikke.. Ja, så gjør dere ikke det da.. – Enyway, ha en svien helg alle sammen!

Noen tanker om disse forandringene?


#blogg #blogging #titler #navn #betydning #humor #ordspill #forandringer #design #antirosablogg #bokstaveligtalt #mørke #depresjon #deprimert #endringer #forandringfryder #emneknagg

5 kommentarer
    1. hahahaha nå fikk du meg til å le, selv om jeg egentlig er veldig lei meg i dag. Da du skrev dette:
      gå totalt aspergers ! hehehe
      Jeg synes bloggen din var fin og nå er den ennå finere 🙂 Har savnet deg her inne. Du er ikke her så ofte lengre?
      Ønsker deg ei fin helg <3

    2. due: Ah, så bra, da har dette innlegget ihvertfall hatt noe godt for seg!

      Nja, når man har hatt den samme bloggen i snart syv år, og lagt bak seg godt over 2100 innlegg, så blir det gjerne litt av og på etterhvert. Jeg kunne blitt flinkere til å bruke bloggen mer som sånn dagbok, men det tenker jeg fort kan bli kjedelig, da jeg personlig foretrekker mer å kunne gjøre mer utav bloggen enn akkurat det, så da venter jeg heller til jeg har noe nytt og annerledes å bringe på boret. Gjerne noe som ikke minner så alt for mye om noe jeg har gjort før. Og tja, når man har blogget i 7 år så, har man gjort en del xD

    3. Diskriminering kaller jeg dette. Hva med oss som ikke er så smarte og må ha alt inn med teskje for å forstå:p neiiida! Kreativt og fint dette:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg