Hvorfor kommer dere tilbake?

Jeg har tenkt litt på en ting. Eller, jeg har som vanlig tenkt en del på en hel del masse, men for å ikke sprenge de søte små hodene deres i fillebiter så skal jeg nok en gang gjøre så godt jeg kan i å ikke overføre alt for mye av det spetakkelet som befinner seg i hodet mitt her inne til et og samme innlegg. Jeg mener, det er vel litt begrenset hvor mange vaskekjerringer det finnes der ute?

Hvis du nå er innom denne bloggen for aller første gang – Hyggelig, velkommen til min verden!! Nå er saken en gang den at dette innlegget ikke er helt beregnet på deg, ENDA. Men hvis du bare lukker bloggen en liten stund også kommer tilbake igjen litt senere, ja DA skal du nok se at dette innlegget plutselig er blitt hakket mer relevant for deg også. Men til da – fortsett å scroll, rock`n roll!

For det jeg nå lurer på er nok heller noe dere som har vært innom denne bloggen MINST to ganger i løpet av livet, og hvor i hvertfall et av de siste besøkene har vært gjort mer eller mindre bevisst faktisk kan svare på: HVA er årsaken til at dere har kommet tilbake? HVA er det med denne bloggen som gjør at det “bare” ikke var nok den ene gangen?

Og hvis dere har sånn noen lunde peiling: Hvor lenge har dere visst om bloggen min nå, og hvor ofte er dere innom og “besøker” den? Og uansett hvor mange ganger dere altså er innom, og samme hva årsaken til at dere har kommet tilbake har vært: Tusen, trillioner takk!!

– uten dere så hadde Fullstendigkaos bare vært Kaos <3

18 kommentarer
    1. Hmmm… Godt spørsmål^^ Er ikke innom fast sånn som jeg var i starten for jaa.. Når var det blitt nå da? Men det er jo pga Messengeren 😊 Men kommer innom når jeg ser at du har lagt ut noe som vekker nysgjerrigheten min litt ekstra^^

    2. Du har humor, selvironi og en mesterlig evne til å uttrykke deg verbalt. Dessuten skinner et godt hjerte gjennom i mye av det du skriver.
      Så du blir ikke en gang kvitt de gamle damene som vimser innom. 😉

    3. Er innom i ny og ne hvis overskriftene gjør at jeg blir nysgjerrig:))) ps. skriften din burde du fått litt mer leselig:)))) Bare et bittelite tips fra meg.
      Synes du er morsom, og har mange gode poeng… og så må jeg tenke litt innimellom:)) Ha en flott kveld.

    4. Pamis Andersen: Tusen takk for det. Ja, humor er noe jeg prøver å få kjørt inn i kransekaka, selv når jeg baker en av de mørkeste variantene. Til og med deppe-innleggene mine prøver jeg å sprite opp litt innimellom sånn at de ikke bare blir mørke og faenskap.

    5. Cc: Huff ja, Messanger ja.. Har kinda blitt en belastning i enkelte tilfeller for meg det når det kommer til bloggen.. Litt derfor jeg prøver så godt jeg kan nå å ikke komme med alt for mange hverdagsinnlegg lengre, siden da er det nok ihvertfall en del av dere jeg skriver med litt ellers som ihvertfall kanskje ikke gidder å lese de siden dere ihvertfall TROR dere vet hva som står der likevel sånn ca… xD

      Pluss at hverdagen min er ikke SÅ mye å fortelle om likevel.

    6. Ei_heks: Tusen takk! 🙂

      Hehe, ja det var det da. Neida, altså.. Foreløpig er det fortsatt plass til flere her inne, for å si det sånn. Er ikke akkurat sånn at denne bloggen blir nedrent med kommentarer enda, så inntil skuta fortsatt er såpass romslig som den er så tar det nok en stund før jeg begynner å tenke på å sende noen på planken. Så enn så lenge så før heller haiene bare vente.

    7. stavangerinmyheart: Ah, apropos overskrifter, DER tror jeg nok at jeg var hakket flinkere før når det kom til å lage kreative og lokkende overskrifter, som som kunne være ganske oppfinnsomme, men likevel noen lunde saklige og relevante.

      Ja, har tenkt litt på den skrifttypen selv. Syns ikke den er spesielt uleselig eller noe, men jeg skjønner hvorfor enkelte kanskje likevel skulle ønske at den var litt annerledes.

      Dessverre er ikke dette noe jeg vil prøve å endre på selv da den er en del av et kodet design som ei venninne av meg hjalp meg med for en stund tilbake. Og jeg er redd for at hvis jeg begynner å tukle og fikse på disse tingene selv så vil det bare bli rot.

      Mulig jeg kommer til å sende en ny bestilling på et nytt design i løpet av høsten da jeg begynner å bli litt lei av det jeg har nå, og da kan det hende at jeg får hun til å endre skrifttypen igjen for meg også, men inntil da så får akkurat den delen av bloggen nesten bare forbli slik den er nå.

    8. For noen av innleggene dine er passe sprø og får meg til å le. Noen er bare så godt skrevet og noen er sabla bra tidsfordriv. Det ble litt mye spørsmål på slutten der. Det forvirrer meg litt så svarer bare på det første:p

    9. Wenchepia: Er visst noe med at man blir det man spiser også videre, altså, jeg spiste ganske mye potetgull som barn, så, derav all den sprøheten.

      Det går helt greit, er flere allerede som har gjort det sånn og det er uansett det første spørsmålet jeg er mest nysgjerrig på å høre folk sine svar på også.

    10. Jeg kommer innom bloggen din som regel ukentlig, men noen ganger er jeg veldig syk, eller rett og slett opptatt med andre ting.
      Jeg leser to blogger: Din og ei annen sin blogg. Jeg er generelt ikke så interessert i blogging, selv om jeg faktisk blogget “fast” i flere år. Dette er riktig nok snart ti år siden xD
      Hvorfor jeg stadig kommer tilbake til denne bloggen er enkelt: Jeg liker deg veldig godt som person. Jeg syns du er både interessant, kreativ, underholdende, smart og morsom. Men det jeg kanskje liker best med bloggen din, er at du ikke prøver så forbanna hardt å bli likt og fulgt av flest mulig. Nå er du riktignok litt opptatt av “seertall” pr post, det har jeg forstått, men du har ikke en sånn “desperasjon” jeg ser i ganske mange andre blogger.
      Du er deg, ikke sant, du prøver ikke tilpasse innholdet så sykt bare for at folk skal like deg. Syns kanskje spesielt endel jenteblogger er sånn.
      Og jeg er veldig glad for at du ikke reklamerer for masse dritt. Du eksponerer meg ikke for en masse dritt jeg blir fort sliten av. Du er poster liksom ikke om biler, hestemøkk, poloskjorter og Kari Jaquessons siste slanketips.
      Jeg oppdaget deg først på YouTube, samtidig som jeg var i en ganske turbulent periode i livet mitt. Jeg hadde akkurat funnet ut at jeg hadde aspergersyndrom, og jeg lette etter personer som snakket på norsk om asperger. Du har en video på YouTube om asperger med ganske høyt seertall, det var der jeg så deg først. Så så jeg bare flere og flere videoer du hadde laget, og til slutt klikket jeg meg også inn på bloggen din. Siden den gang har jeg ikke snudd meg tilbake, si xD

    11. Celina Noir: Først og fremst, og igjen takk for hyggelig omtale, hehe.

      Er ikke helt sikker på om jeg kjenner meg alt for godt igjen i alt her, kanskje særlig når det kommer til å bli likt, statistikk og sånn, for er det noe jeg virkelig jobber og vil så er det faktisk at flest mulig skal like meg, legge igjen likes og kommentere. Så i det siste har jeg faktisk tilpasset bloggen min litt ekstra for å faktisk øke sannsynligheten for flere kommentarer foreksempel xD

      Kan kinda si det at bloggen, Youtube og Facebook har blitt mer og mer som et spill for meg i det siste hvor det er blitt om å gjøre å få best “score”. Its aaaaaall a game! ^^ Ihvertfall ikke langt unna.

    12. Jeg finner bloggen din interessant, morsom og annerledes enn de fleste andre i bloggverden. Kan ikke helt sette fingeren på hva det er, men liker måten du skriver og beskriver på 🙂

    13. Linn L.: Kjempehyggelig at du sier/ skriver det! 🙂 Prøver så godt jeg kan nesten hver dag å komme opp med noe spennende og interessant. Og når jeg først har kommet på noe gjør jeg også mitt for at teksten ihvertfall ikke skal bli for tørr og kjedelig for folk å lese.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg