FAKE NEWS!

Hvem tror du egentlig at jeg er? Jeg mener, hvor godt “kjenner” dere meg sånn faktisk? Eventuelt – hvor godt tror du at du kjenner til min karakter utifra de få inntrykkene du har til nå hvis dette innlegget skulle vise seg å være ditt aller første?

En ting kan jeg røpe med en gang.. Av dere som først og fremst følger meg via sosiale media så kan jeg allerede fortelle at det er ingen av dere som helt kjenner meg. Selv om du anser deg selv som en fan og har sett og lest mer eller mindre alt jeg har lagt ut til må jeg har jeg nok likevel skuffe deg: Det er faktisk en del ting også om meg som ikke ligger på nett, og en del av det som ligger ute er en smule overdrevent, og noen ting må jeg bare innrømme at jeg simpelthen har diktet opp. Man skal med andre ting ta mye av det jeg skriver og sier i sosiale media med en viss klype salt. Til tider kan jeg simpelthen være selve definisjonen på “fake news”, for å si det sånn xD

Men, jeg skal være helt ærlig med dere akkurat nå, det vil si – kinda. For nå har jeg tenkt å gi dere hele tolv opplysninger om meg selv hvor ti av de stemmer, mens to ikke. Så da er det opp til dere å gjette hva som er “fake news”, og hva som ikke er det. Så da spørs det da – kjenner dere meg egentlig så godt som ihvertfall noen av dere liker å tro?

1. På 18-årsdagen min gikk jeg rundt med “18 år” i panna.

2. Jeg slo ned min egen bror en gang da jeg var ca. 11.

3. Nordfjordeid var det første stedet jeg reiste til helt på egenhånd.

4. Jeg ble kvitt jomfrudommen i en alder av 24 år.

5. Jeg elsker energidrikker.

6. Jeg har hatt med selveste Kristopher Schau i et par filmer jeg har laget.

7. Jeg har aldri vært full.

8. Jeg har vært medlem av SIAN (Stopp Islamiseringen av Norge) på Facebook.

9. Gjennom nesten hele ungdomskolen bidro jeg med å mobbe en av mine beste venner.

10. Jeg kan knapt snakke om ting som har mer frisering å gjøre uten å bli veldig svimmel.

11. Jeg har skrevet og utgitt en bok.

12. I perioder ELSKER jeg å stå foran speilet og studere meg selv.

Sånn. Da har jeg sagt mitt for denne gangen, nå er det altså opp til dere å finne ut av hvilke av disse påstandene som er sanne, og hvilke jeg bare har tatt rett ut av ræva..

God jakt, og husk;
– Stay goregeous!

8 kommentarer
    1. Har ingen aning, ville faktisk ende opp med å gjette helt vilt hvis jeg skulle gi et svar xD
      MEN, en ting må sies. Jeg liker nå han Kristopher Schau litt. Og han har ikke, i egen person deltatt i noen av dine filmer. I hvert fall ikke i noen av dem du har opplastet på YouTube hvertfall. Det kan godt hende han er med i en video i den grad at du eksponerer kamera for et bilde av ham, eller en sang etc i bakgrunnen.

    2. Celina Noir: Vet ikke helt hvor keen jeg er på å avsløre om du har rett eller ikke enda. Men det jeg kan si akkurat når det kommer til film og sånn er at jeg har ca 60 filmer (hvor den korteste er ca. 4 minutter og den lengste opptil 4 timer..) per dags dato som ALDRI har vært lagt ut på nett, men kun filmet som et hobbyprosjekt hvor bare de som medvirket fikk en kopi av filmen på enten dvd eller blu ray.

      Totalt har jeg klart å overtale litt over 200 forskjellige mennesker i mine ikke nett-publiserte filmprosjekter. Og en ikke helt ubetydelig del av de litt over 200 er faktisk veldig kjente personer som jeg har skrevet et manus til også har de på forskjellige måter bidratt i en og annen film jeg har laget, for noen år siden. De aller fleste av de mest, mest kjente har i hovedsak vært personer jeg ikke har møtt fysisk, men som heller har spilt inn forskjellige lydfiler som jeg har kunne brukt (i foreksempel diverse telefon-scener), hvor Linn Skåber, Davy Wathne, Jon Almaas, Stian Barsnes Simonsen og Harald Eia bare er noen av de, MEN.. Det er faktisk to kjendiser jeg faktisk har fått med i “egen person” også, med bilde og full pakke. Og nei, da tenker jeg faktisk ikke på at de har vært på en eller annen tv-skjerm som har stått på under opptak av en og annen scene, men faktisk vært med og gjort en fysisk innsats foran kamera med viten og velvilje ^^

      Og før noen eventuelt spør: Nei, ingen av disse filmene kommer noen sinne til å bli lagt ut, da det var noen av premissene som samtlige av de jeg fikk meg stilte for å i hele tatt være med.

    3. Celina Noir: Ser forresten at jeg nok burde ha sett over det svaret jeg skrev i sta, da særlig et ord ble litt overbrukt her nå, men, men.. Jeg antar at det FAKTISK ikke er så farlig.. xD

    4. Dette er i hvert fall helt umulig for oss å vite noe om, hvis du ikke kan vise det til oss, og aldri nevnt det tidligere, og virker i tillegg som det er litt småhemmelig xD
      Men kult hvis du har laget film med Kristopher Schau! Overrasker meg heller ikke om du har laget manus og redigert flere filmer. Du er flink til å skrive, kreativ.
      Jeg syns du er en interessant person. Du har mye smart og konstruktivt å komme med. Du har sterk individualisme. Du er kreativ. Men jeg vet ikke alt om deg, og det ville jeg heller ikke ønsket. Vil for eksempel ikke vite når du mistet jomfrudommen, eller hvem du gjorde det med xD
      Jeg tenker vi har enkelte ting til felles, men vi har større ulikheter. Og det er ulikhetene mellom oss jeg finner mest interessante. Det er interessant å høre hvordan du håndterer ensomhet, depresjon, generelt hvordan du håndterer å ha asperger.
      Jeg kjenner deg ikke personlig, men likevel kjenner jeg til deg som person. Om det gir mening? At jeg kjenner til det du “tillater” andre å se. At jeg til en viss grad vet hvordan du snakker, ordlegger deg, hva du liker å gjøre på av tv-spill og serier. Jeg har en viss forståelse, og et visst bilde av deg; et bilde du selv har vært med på å skape. Men det er helt totalt umulig å vite om noe jeg ikke har blitt eksponert for.
      ..så jeg kommer ikke til å “gjette” på noe videre her. Personlig vil jeg helst ikke høre “den offisielle fasit” på alle påstandene heller xD
      Hadde jo vært gøy å se noe fra disse filmene en gang selvfølgelig, men hvis det er skjønnlitterært (fiksjonshistorier) vil jeg neppe finne det like interessant som videobloggene du lager. Dine beste videoer er såklart de hvor det bare er deg med!
      Ha en fin kveld videre, min favoritt-Kuklinski! 😀

    5. Celina Noir: Nok en gang, mange tusen takk for flotte, varme og gode ord. Det vet du jeg setter pris på! 🙂

      Angående disse filmene så har de faktisk (LOVER å ikke overbruke dette ordet denne gangen) vært nevnt før, men det begynner å bli en god stund siden nå. MEN hvis du klikker deg inn på samtlige av de innleggene jeg postet det aller første blogg-året mitt, altså 2010, så vil du kunne finne et og annet innlegg hvor jeg har fortalt at jeg har vært ute med noen venner og filmet diverse scener til den og den filmen. Så dette gamle filmprosjektet mitt er absolutt blitt nevnt her inne tidligere, er som sagt “bare” det at det begynner å bli en stund siden. Og siden så ingen andre enn de litt over 200 som var med får sett disse filmene uansett så har jeg ikke tenkt at det har vært så alt for relevant å nevne de noe særlig mer heller, særlig siden den delen av livet mitt også ser ut til å være et avsluttet kapittel nå, siden nå lager jeg så og si BARE ting som skal legges ut på nett.

      *Kremt*. Og hvis du f.eks går inn på filmfront.no og søker opp noen av de filmene som jeg har fortalt litt om i noen av de absolutt eldste blogginnleggene mine så kan det fort være at du får opp en og annen rolleliste, et og annet kjent navn, da ihvertfall de 50 første filmene mine innenfor den ene (lengste) filmserien jeg noen sinne har laget faktisk ligger på filmfront.no, altså i form av informasjon om de. God “skattejakt” xD

    6. Jeg har aldri trodd at jeg kjente deg . Jeg visste heller ikke om deg i hele tatt før den 15 mai i år. Men uansett fikk jeg lyst til å gjette her. Jeg tror at 6 og 11 er feil, men det kan være mulig dette også hehehehe

    7. due: Vet 🙂 Oi, det var ganske spesifikt, tør jeg spørre hvordan du husker den datoen såpass godt? 🙂

      Hmm, siden det ikke ser ut som det er så mange som engasjerer seg i denne gjette-leken så kan jeg komme med et lite hint. En av disse to påstandene er faktisk sanne!

    8. Jeg er flink på datoer hehehehe. Ok da er må det være 6 og 9 som er feil hehehe. Ønsker deg en god natt, og synd at ikke flere er med på dette….. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg