Skrekk og gru-hu-hu

God kveld, har dere hatt en bra dag? Jeg håper det! Jeg har ihvertfall hatt en ganske.. Vel, ærligheten skal faktisk få lov til å seire igjen: Dagen i dag har foreløpig vært helt ok. Akkurat nå er jeg litt smådeppa og frustrert over at INGEN har likt det siste forsidebildet mitt på Facebook enda (hint, hint), så i skrivende stund sliter jeg litt med at perfeksjonisten i meg kjefter sjela mi huden full, men det går nok over om noen timer.. Jeg begynner å bli vandt til det xD

ENYWAY! – Jeg har fått meg post igjen 😀 Og i kveld er det nok en gang skrekkens verden som står i høysetet da jeg igjen har vært innom cdon og bestilt meg et par skrekkfilmer som jeg foreløpig ikke har sett enda. Ah, ja, også et ikke alt for nytt ps3-spill som jeg ærlig må si at jeg gleder meg til å prøvekjøre, for å si det sånn!

Sånn, da tror jeg at jeg skal gå og mekke meg noe mat, så er det ihvertfall et lite håp om at Facebook-frustrasjonen (en av de verste) gir seg, samt at blodsukkeret og humøret kommer sakte, men sikkert tilbake. Eller – kanskje det ikke tar noe særlig lang tid i hele tatt da jeg tross alt skal se ukens Hotel Cæsar-episode nå straks ^^ Det er i hvertfall lov å håpe, sant?

Hva er dine planer for kvelden?

8 kommentarer
    1. Siden jeg er snill og medgjørlig alltid gjør som jeg blir bedt om, gikk jeg inn på FB, men jeg fikk ikke like bildet ditt.
      😀 😀 😀

    2. Ei_heks: Hmm.. Det var rart.. Men samtidig ikke noe helt nytt. Har visst skjedd før at folk har prøvd å kommentere eller like ting, uten at det har gått gjennom. Men, hmm. Da er det kanskje ikke jeg som er så mislykket igjen likevel da, men heller Facebook. Jeg vet ikke. Håper det.. xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg