Er jeg homofil? – Spørsmålsrunde, del 1-2

Ventetiden er endelig over. Etter snart en uke med biting av negler, smeltet ost og syngende kanarifugler er omsider de aller første svarene mine klar for å ta og føle på dagens lys. Det har ikke vært enkelt, jeg har svettet og grått, men nå er det altså klart. Del 1 og 2 på årets første store blogg-event er nå faktisk på plass, så mine damer og herrer, ladies and prostitues, kjør videoblogg:

Del 1:

Del 2:

Er bare å beklage den lille tekniske utfordringen mot slutten der.. Shitt happenz and a lot of all that. Tredje og siste del kommer på søndag! ;-D

Håper alle sammen får en fantastisk helg!

Stay goregeous!

4 kommentarer
    1. Hva tror du moren din syns om alt dette? 😛 sier att du har spist sæd, legger ut naken bilder av deg selv, null jobb, ingen kjæreste, sitter hjemme og naver?, null planer for fremtiden? All kudos til deg men jegg hadde aldri turt det 😛 hadde jeg gjort det hadde jeg ikke vært velkommen hjem tror jeg 😛 kul blogg foresten 🙂

    2. Asbjørn showet ja 😁 Hadde jeg helt glemt, tror jaggu jeg hadde gått for den selv 😁
      Og btw, likte oppfinnelsen, venta ikke den XP Men det hadde jo vært genialt^^
      Og jeg tror forresten Lady Gaga hadde kledd deg godt 😉
      -💖

    3. Ingar sæter: Jeg troooor vi har litt forskjellige type mødre for å være helt ærlig, utifra det du skriver nå høres det ut som du kanskje har en mer konservativ mor enn hva jeg har, hehe.. Og ehm, takk antar jeg?

    4. Cecilie aka Cc :P: En annen ting jeg kunne svart er Timothy Dahles show, men ble likevel Asbjørn Brekke, da jeg liker han bedre.

      I see ^^ Hva slags type oppfinnelse hadde du mer tenkt/ trodd jeg ville si? xD

      Takk! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg