1. Jeg synes det er ekstremt flaut i hvert fall.
      Kom på 3 ting. Er nok mer, men er det jeg kom på for nå.
      1. Folk som kommer med usaklige setninger til fremmede uten å kjenne personen engang. Eksempel: Var en som skrev “ja, fikk pikk -_-” helt sånn plutselig til meg på en chat i dag. Da sa jeg “javel?” og lurte på hva poenget med setningen var og at det var en dårlig begynnelse på en samtale. Det tok han veldig dårlig og prøvde å “angripe” meg med ord, kalte meg utlending og mye mer. Var frekk tilbake på grunn av måten han oppførte seg på og sa klart og tydelig hvor teit det var og at tydeligvis var han som hadde lite å utfylle tiden sin med og mye mer. (Han skrev det først også). Da holdt han kjeft.
      2. Voksne folk som fortsatt driver med fingeren oppi nesa og spiser det. (Har sett det før) -_-
      3. Jenter som tror det er sexy at tuppen av g-strengen vises når de går. Det er bare helt grusomt. Greit å bruke det, men IKKE å se det utenfor buksa, nei…

    2. Ann Kristin: Hehe, hvilke chatteprogrammer er det du bruker for det meste? xD Kan godt skjønne du synes slikt er noe flaut, ja xD.

      Når det gjelder det med fingeren oppi nesa skal jeg ikke si så mye da jeg ikke helt har sluttet 100% selv, selv om jeg nå er 22.. :/

      Og når det kommer til jenter som synes det er sexy at tuppen av g-strengen vises så synes jeg det kommer litt an på kroppen til jenta. Er det en snasen jente, kan det være sexy, men er ikke jenta/dama fin nok hjelper det lite å vise frem g-strengen xD

    3. Spinchat og chat.no akkurat nå. Brukte mIRC mye før, men er der jæææææævla sjeldent nå.
      Ikke bare flaut, men irriterende også. Kunne heller ha plaget noen andre med bullshiten sin, eller starte ordentlig på en samtale om han ville snakke.
      Jaja, men nå mente jeg egentlig å stikke fingeren oppi nesa, ta ut gørret å spise det som egentlig skulle være med i teksten, men samma det.
      Fair enough. :p Jeg bryr meg veldig lite hvor pen ei jente er eller ikke, jeg synes ikke det er særlig pent.

    4. For å si det sånn- min engelsk er mye dårligere enn din- jeg lover! Jeg snakker ikke engelsk med mindre jeg absolutt må, og selv da er det flere norske, til og med noen ganger svenske ord, enn det det er engelske. Og det lille engelske som blir sagt er så dårlig at man nesten ikke skjønner hva det er jeg sier en gang. Ha ha..
      Jeg blir ofte pinlig berørt på andre sine vegne, men jeg er for trøtt til å komme på noe konkret akkurat nå :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg