IKKE ALLE KVINNER LIKER DETTE OM MENN!

Millionvis av magasiner og blader skriver stadig oppskrifter til et kjønn om hvordan det andre kjønnet fungerer, tenker, hvordan det ikke fungerer, hva det liker og ikke liker.

Nå er det kanskje litt rart at jeg som mann skriver et innlegg som har med alle kvinners syn på menn?
Vel, det er vel like rart at kvinner skriver artikler om hvordan menn er, er det ikke?

Den lille listen jeg skal spandere på dere nå er skrevet med 100% jævla sikkerhet. De fleste vennene jeg har hatt oppover åra er kvinner og jenter, og jeg har bevitnet og fått med meg og skjønt en del av mine venniners tanker, behov og meninger om menn.

Dette innlegget er et motangrep til idiotblad som f.eks KK (Kvinner og Klær) og en rekke andre blader som forteller verden hva absolutt “alle kvinner” ikke kan motstå med menn…


– Første påstand: Han er svett.
Ja, KK har skrevet en påstand om at alle kvinner tenner på menn som svetter, faktisk mer enn utseendet?
Virkelig? I såfall må samtlige av mine venninner enten være mann, eller så må de være veldig forvirret om dagen. For jeg vet om de som rett og slett ikke synes noe som helst om svette overhode.

– Andre påstand: Han er sjenert.
Igjen, dette gjelder ikke alle kvinner. Ja, det finnes kvinner som blir veldig betatt av menn som er sjenert og denslags. Men igjen, jeg har noen ganske harde venninner som kan synes at sjenerte menn er en veldig kjedelig sak, og at de heller foretrekker litt mer bråe og usjenerte menn!

– Tredje påstand: Han har feminine trekk.
Joda, det finnes veldig, veldig mange kvinner som lar seg tiltrekke av det også. Det er kanskje den mest sanne påstanden jeg har kommet over hittil å skrive om. Men igjen, neeeeei; Ikke alle kvinner syns noe om menn med feminine trekk!

– Fjerde påstand: Han har makt.
Ja, også finnes det kvinner som ønsker at de skulle hatt mest penger, og generelt vært den dominante fremfor den som blir dominert.. Det finnes mannlige kvinner som rett og slett elsker å være den som har makta på alle plan, at hun er den som snakker, mellom dem og med andre, at hun er den som har alle pengene og at det er kort sagt hun som er den “sterkeste” i forholdet. Så igjen, ikke alle kvinner blir nødvendigvis sjarmert i senk av menn med makt, men VELDIG MANGE, ja.

– Femte påstand: Han er godt utstyrt.
Og med denne påstanden skriver KK:
«Det gamle uttrykket «Bedre med en liten og kjapp enn med en stor og slapp» skal man ikke kimse av. En undersøkelse gjennomført i Sverige viser nemlig at 83 prosent av kvinnene mener hardheten er det mest betydningsfulle når det kommer til mannens penis.»

Den saken er grei, men når det er 83 prosent, hvorfor skriver dere da over i artikkelen at alle 12 påstandene i artikkelen gjelder ALLE kvinner? 83 prosent av kvinner i Sverige er ikke ALLE kvinner! Selv har jeg de venninner som helst foretrekker at penisen ikke er så alt for stor og hard, og at de heller foretrekker at den er litt mindre, men selvfølgelig, den skal kjennes!


Sånn, det var sju andre påstander i artikkelen jeg har kritissert også, men de har jeg ikke like gode motargumenter for her og nå som jeg kan skrive med 100 prosent sikkerhet.

Til slutt vil jeg ta opp noe som jeg leste i en annen artikkel.
“Det beste en mann kan få på senga en tidlig morgen er en pose smågodt og et Donald-blad”...
Seriøst? Jeg kunne tenkt meg noe som kunne slått det, kanskje jeg må sjekke kjønnet mitt, jeg er tydeligvis ikke mann.

Uansett kvinneblader er noe stereotype-skapende drit..

Vi reblogges!


11 kommentarer

Siste innlegg