_- MY FEET GOT A DIRTY SMILE -_

Noen får aldri nok sko! Jeg har bare to par sko per dags dato, så jeg har heller ikke nok sko enda!
30. mai ankom det et par nye sko, og det har det jammen meg gjort i dag og gitt, – igjen fra favorittsko-butikken min Black Widow!

Så nå har jeg i alle fall to sko å veksle mellom så kanskje de verste helsefreakene holder litt mer kjeft. Er nemlig noen damer her som skal fortelle meg hva som er sunt for meg og ikke, og da jeg jeg i høst kun hadde det første platåstøvlett parret jeg bestilte fra Black Widow før jul, så fikk jeg høre det fra et par overbeskytende helsefreaks.

Jaja, nok om det. Nå skal jeg jammen vise dere hvordan de nye skoene mine ser ut. ^^
Jeg har prøvd dem, og igjen er jeg veldig, veldig fornøyd!

I tillegg til dette skoparret fulgte det også med to gratisgaver i pakken.
En søt liten gavepose og en rålekker sprøytepenn (har en fra før, men den er liksom litt sånn knekt..).

Så en liten ting til..
Hadde en liten nedtur i går som noen sikkert fikk med seg på et dikt jeg skrev. Vil bare si at alt nå er mye bedre igjen.
I gårkveld snakket jeg nemlig en stund med ei venninne av meg igjen som betyr veldig, veldig mye for meg. My little honeymoon og purplepope som rett og slett betyr alt for meg. Den beste, kjempeglad i deg Sara <3

Da skal jeg finne meg noe mat jeg.
Så reblogges vi!

7 kommentarer

Siste innlegg