Fyll mine årer med kresent smil



Fyll mine årer med kresent smil
Fyll mine årer med liv, for all del.

Fyll mine årer med glede, hvorfor ikke?
Fyll mine årer med idyll, kom igjen!
Fyll mine årer med optimisme, jadda!

Men ha en ting klart.
Jeg er ikke keen på glede kun for gledens skyld.
For jeg er ikke keen på all slags glede, uansett hva.

Jada, jeg er gjerne skeptisk og på grensen av negativ.
Men jeg gidder ikke gi et smil for smilets skyld.
Jeg gidder ikke være glad for å være glad.

Tåler du meg ikke på en dårlig og grådig ærlig dag,
så har du ingen ting å gjøre i min hage!

Jeg nøster opp slike som tror det.
Jeg samler deg i en donge, kaster deg,
og glemmer deg!

Jeg er fornøyd med det mørke livet gir.
Til tider kan jeg faktisk like å være deprimert.
For er det noe som virkelig er ekte og sant; så er det depresjonen.
Depresjon er også liv. Ta deg tid, og ikke stress.
Gå aldri mot sola for andres skyld.
Vær egoistisk, gå alene.
Det gjør jeg!
(Aylar Von Kuklinski, 22. mai 2012)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg