NØDUTROP – GIVE ME INSPIRATION!!!

God kveld kjære slaver.
Egentlig burde det være potensielt unødvendig å skrive mer enn jeg allerede har sagt i videoen over, men jeg skriver likevel. For det er ikke alle der ute som nødvendigvis alltid sitter med en pc som har lyd.

Jeg driter egentlig i hvor egoistisk dette låter; Jeg trenger rett og slett en blogg her inne å se opp til.
Noe alla Daeva Tollnes. For det var virkelig en blogger jeg så på som over meg selv, og noe jeg fortsatt gjør, men etter en episode i januar har vi ikke hatt noe særlig kontakt lenger, og da har det heller aldri blitt helt det samme å sjekke ut bloggen i ettertid, da det vekte litt minner.

Savnet etter en blogger som jeg anser som bedre enn meg selv er tilstede, og det finnes masse ganske alrighte bloggere der ute. Men ingen som helt matcher det som tilfredsstiller meg nok, slik som Daeva gjorde, inntil det ble litt rart mellom oss i begynnelsen på året.

Nok om det. Det finnes ingen bedre bloggere enn Daeva etter min smak, og kan jeg allerede si nå, at blogg som tilfredsstiller meg mer enn hennes, finnes ikke.
Likevel, finnes det et alternativ, jeg søker helst en jenteblogger som er aktiv. Og når jeg skriver aktiv så mener jeg at hun skal blogge flere ganger uken. Hun skal være dønn nådeløs, ærlig, og samtidig smart, igjen sånn som Daeva. Hun skal tenke utenfor skapet som så mange sperrer seg selv inne i, og hun skal også være rock`n roll og hun bør ha en god fot plantet i helvete. Engler og slike søte, snille bloggere har jeg ikke like mye til overs med.

Og helt til slutt, vedkommende kan godt være religiøs, bare bloggen ikke er alt for preget av kristendommen. Skal den være religiøs bør den helst være det innen for satanismen, om den skal være det overhode. Satanismen er så og si den eneste “religionen” som jeg har noe til overs med.

Jeg trenger inspirasjon, og perr dags dato har jeg egentlig ingen så inspirerer meg lenger… Folk er så trøtte i maska, og bloggverdenen bare visner i kjedsomhet, pyseinnlegg og uoriginalitet… Gaaaad.

Vi reblogges!

PSSSSS: Når jeg skriver om tilfredstillelse, menes det ikke nødvendigvis sexuelt, men er det en sexuelt tilfredsstillende bloggerinne, så GIVE IT TO ME!

8 kommentarer
    1. Vet ikke om akkurat jeg som blogger oppfyller alle de kravene der, men kan i det minste si at jeg ikke er en blond-rosablogger akkurat. Litt mer av den typen som ikke tar seg selv så høytydelig og er litt mer annerledes. Woop, blått i håret og dødningsskaller rundt skoa! Haha.
      Ligger nok ikke på samme nivå som deg når det gjelder å slippe seg løs og være åpen i den grad, men du må gjerne ta en titt n__n

    2. takk for tanken på meg og mine lydproblemer
      jeg er nok ikke tøff nok for deg, jeg kan være skummelt ærlig og frekk men bloggen min blir fort overfyllt av katter og sykdom. jeg er ikke så inni satanisme men wicca, selv om jeg har mer enn en fot inni helvete. men skriver som regel mer enn ett innlegg om dagen ( med få untak hvor jeg er for sliten eller ingen ting har skjedd fordi jeg bare har hørt på lydbøker)

    3. TUVAKRISTIN: Med hånda på rognposen kan jeg si at du er blant de bedre bloggerne jeg faktisk har litt sansen for. Jeg er ikke innom sånn hver dag. Men jeg kan likevel si at du i alle fall har et ganske fancy design, om ikke alt innholdet fenger meg hele tiden 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg