Rovdyret kjemper fortsatt i kampen om en ny og bedre plattform

Denne dagen har vært lang. Sånn, ferdig med den saken.
I 10-tiden i dag stakk jeg på posten, henta cdon-pakke. En bestilling som cdon hadde klart å kanselere noen dager etter bestillingen forrige uke, så jeg måtte sende mail og gjøre de ops på feilen selv. Nå er den i alle fall ankommet. Og her skal jeg brette ut innholdet, hehe…


Sesong 2 av Muppet Show på dvd! OVER 10 FUCKINGS TIMER!!! 😀


Den norske filmen “Rovdyr” på Blu Ray. Har den fra før på dvd. 😛


“Shrooms” på Blu Ray. Denne har jeg ikke fra før, og ikke sett. Men gleder meg til det.

Så kan jeg også nevne at jeg for sendte en mail her forleden angående at bloggen min ble slettet forrige uke, og at også ei venninne av meg har blitt slettet (for godt) fra blogg.no..
Jeg har slettet utkastet, så min som jeg sendte til blogg.no finner jeg ikke igjen, men jeg kan i hvertfall vise hva jeg fikk til svar da jeg kom med forslag til at de kunne opprette en 18+ side, slik at de slapp å slette en del blogger, som de blant annet gjorde med min blogg, fremtil jeg fikk slettet det ene innlegget de reagerte spessielt på…

Vel, her kan dere lese mailen jeg fikk i dag, i sin helhet:


Hei!

For å starte med slutten: Det hadde vært kjempefint hvis du kunne sende
forslaget ditt om aldersdeling til forslagskassen, slik at det havner hos de
som tar slike vurderinger. Du finner den i høyremenyen her:
http://faq.blogg.no/?side=kontakt
Du kan også lese mer om det her:
http://info.blogg.no/132429678 9_forslagskasse.html

Når det gjelder erotikkblogger, så er vi underlagt norsk lov, som blant annet
sier at det ikke er lov til å vise erigerte peniser på norske nettsteder.
Dersom vi hadde tillatt slikt innhold, ville vi altså ha brutt norsk lov.

Angående slettingen av bloggen din, så har du blitt informert om
retningslinjene, og de samme retningslinjene gjelder for alle blogger. Det vil
si at når noen bryter dem, har vi visse reaksjonsmønster. Disse kan du lese mer
om i selve retningslinjene, som jeg sendte link til sist.

Da du henvendte deg til support etter at bloggen din ble slettet, kom vi frem
til enighet om at du skulle få den tilbake mot å slette det aktuelle innlegget,
og holde deg innenfor retningslinjene i fremtiden. Det er ytringsfrihet i
Norge, så det er helt greit å holde seg i grenseland, så lenge man befinner seg
på den riktige siden.

Jeg kan for øvrig si at i de tilfeller blogger eller innhold slettes, har vi
gjennomgått en nøye vurdering, og sett på innlegg/blogg som helhet. Vi sletter
verken blogger eller innlegg bare ut fra en overskrift eller "noen få linjer".
Hvis det bare er et par innlegg som er over streken, kan man i mange tilfeller
finne en løsning, men hvis store deler av bloggen har slikt innhold, sier det
seg selv at situasjonen kan være noe annerledes.

Så lenge bloggere holder seg innenfor norges lover og våre retningslinjer, er
det ingen fare for at de plutselig finner bloggene sine slettet. Og som jeg
skrev da du fikk tilbake bloggen din, så er det bloggers anavar å sette seg inn
i retningslinjene. Når man oppretter bloggen, må man huke av for at man har
lest og forstått vilkårene, og hvis man huker av uten å lese, vil jo
situasjoner kunne oppstå.

Jeg håper dette bidro til å oppklare spørsmålene dine :)

--
Hilsen
Customer Manager, blogg.no

Kort sagt så leter jeg fortsatt etter alternativer til en ny plattform å blogge på…
Og det kan godt tenke seg at jeg skal tenke litt utenlandsk likevel… Fuck norske lover! 😛

Helt til sist, et bilde fra en siriss som klatrer opp pappveggen i buret til Belle.. En siriss som nekter å la seg spise uten kamp:

Vi reblogges!

16 kommentarer
    1. Liker ikke rovdyr filmen hehe , men muppets er bra !
      Jeg syntes nå du skulle holde deg på blogg.no jeg da, kan jo bare lese igjennom reglene når du vet at innlegget kansje kan sjokkere og se hva du kan skrive/gjøre annerledes.Men det er ditt eget valg.

    2. Shait… håper du blir her jeg… selvom jeg skjønner at du sniffer litt på de utenlandske, der kan du jo skrive hva faan du vil, og ingen moderator skjønner en dritt av hva du skriver, he he…. hmmmmm, tempting 😉
      Men uansett… håper du blir her vennen, ellers mister jeg jeg en av mine godiser her inne!

    3. Synes faktiskt at blogg.no var rettferdige her. De gjorde tydeligvis alt rett, i og med at du har godtatt vilkårene som er for å blogge på blogg.no.
      Og kanskje den aldersdelingen din slår igjennom? Synes verfall ikke at du skal bytte blogg-side. Norske lover er til for å holde deg trygg, ikke for å drive hevn med at du er en gother, hvis du skjønner 😛
      Gi forslaget videre! Jeg er verfall veldig up for den ideen din altså!

    4. jeg hatet rovdyr og var ikke så veldig imponert over shrooms heller.
      for meg er sammensettningen i filmene veldig viktig, og blir det store hull, feil eller ekstremt forutsigbart hjelper det rent lite med de mest groteske senene de kan få til.
      showtime pleier å sende veldig mange rare skrekkfiler og jeg har sett veldig mange av dem, men det dukker opp noen gode innimellom.
      når det kommer til å bytte plattform må du tenke deg godt om, for husk at selv om sensuren i Norge virker kvelende finnes det utrolig mange land som har verre..
      jeg lette etter en annen plattform for wiccabloggen min, men endte opp på blogg.no med den også. rett og slett fordi jeg følte det var den beste jeg fant på den lille tiden jeg søkte. hold deg unna pointblogg 😉 det var der jeg startet å blogge og der er det tvangstrøyer….

    5. åi visste ikke at den bloggen ble slettet skjønner ikke det, er jo flere sexblogger her.
      Lene: å være gother handler ikke om hevn (og om Aylar i det hele tatt er det er opptil han)og det går fint ann å være det og alikevel følge reglene, jeg gjør det.

    6. æææ muppets 😀 første sesongen er lit morsommere, men andre sesongen er sinnsykt kul den og 😀 jeg driver og leter etter flere sesonger men finner ingen :/

    7. Lene: Ikke meningen at det skal virke som noe “angrep”, men jeg har lest kommentaren din flere ganger nå. Det er jævlig lett å missforstå den.. Jeg syns fortsatt det virker som om du skriver at jeg ikke skal drive med hevn fordi jeg er en gother. 🙂

    8. Jada kan godt være enig at jeg kunne formulert meg bedre, men jeg sier jo ikke at du driver med hevn fordi du er en gother. Det er jo rett og slett bare tullete å si noe sånt, og helt ut av sammenhenget.
      Følte bare det var et lite angrep pågrunn av at jeg nevnte ordet gother og hevn i samme setning, spesielt fra Charlotte. Synes jeg ble utrolig dumt her som jeg prøvde å oppmuntre deg.

    9. Lene: Jeg kan forsikre deg i alle fall om at jeg verken mente eller mener å angripe deg. Var bare at det virket veldig på måten du skrev at jeg ikke trang å hevne meg selv om jeg er en gother (noe jeg fremdeles ikke er). 🙂
      Fra min side var det bare meningen å rette opp noe jeg trodde du mente, som du ikke gjorde likevel tydeligvis 🙂

      Og jeg kjenner Charlotte godt nok til å si at hun heller ikke mente å angripe. Vi kan virke skumle begge to, men lover deg, ingen av oss mente å angripe deg på noen måte! 🙂

      Og takk for at du ønsket å oppmuntre, det er koselig det.

    10. Ikke for å virke frekk eller lei eller noe men jeg må egentlig si at det var bra at hun ble slettet. Pga alt for personlig blogg og det hun dreiv med passer på erotiske sider! men bare min mening hun er sikkert ei kjempegrei jente for det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg