DØDSKLOKKA TIKKER!

Hvis du ikke fikk leve til i morgen? Ok, det er litt lite timer igjen av dagen i dag…
Du har nøyaktig 24 timer igjen å leve. *Tikk takk*.
Snart skal du dø, og råtne som et beinrangel, med mindre du ikke har gitt tegn for ønsket kremasjon. *Tikk takk*
Klokka går, først, hvis jeg hadde vært deg ville jeg sluttet å lese dette blogginnlegget, men slapp av, mest sannsynlig håper jeg at du lever litt mer enn 24 timer fra og med nå.

Hva hadde du gjort om de 24 timene hadde kommet akkurat NÅ? Fra og med NÅ har du 24 timer igjen før du dør! Dermed basta, thats it! Nå har du muligheten til å gjøre masse faenskap og faktisk i tillegg kan du slippe å betale for deg særlig lenge mens du er i livet! Du kan gjøre hva du vil, du kan gi faen i lovverket og være så dønn hakka kriminell du vil, om du vil det. Du kan voldta, plyndre og fråtse som et rovdyr!
Eller du kan fortelle noen noe du aldri har sagt før, eller noe som du har vært regelmessig sløv på. Du kan fortelle dine nærmeste hvor glad du er i dem, du kan fortelle alle lærerne du hadde for mye du hatet dem, og hvor mye du driter i de som ga faen i deg!


Over at the Frankenstein place – again!

Eller noe heeeeelt annet!
Live and die, lets the game begun!
Vi reblogges!

3 kommentarer
    1. Jeg hadde som sagt samlet mine lille familie til 24 timer hygge og kos..
      Vi skulle forresten vært ved vannet et sted,å forhåpentligvis hadde det vært sommer ..Ihvertfall..
      Jeg skulle kjøpt inn masse god mat,drikke,godteri,kaker-så skulle vi døgna,badet,grillet,spillt,rett og slett kosa oss sammen.
      Så hadde jeg fått alle til å tattovere navnet mitt eller enda bedre,fått dem til å tattovere portrett av meg,hihi:))

    2. hehe,ja du sier noe,vi får satse på at D-dagen min kommer når dem er store nok;))..eller så kan jeg satse på at jeg ikke får 24 timer på å plutselig skulle reise til ‘varmere strøk’ (dø) ..men at dem tattoverer et portrett av moren sin anyways <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg