UP IN THE BLACK SKYS OF HAPPYNESS – FEELS LIKE DRUGS :-)

Da har jeg nylig nettopp hatt besøk av mamma 🙂 Sist gang hun var hos meg så vi “Rocky Horror picture show”, rockemusikalen fra 1975 og seksuell frigjørelse! I dag bestemte jeg meg for å presentere henne for enda en “gammel” film som hun ikke har sett enda, nemlig “The Crow” fra 1994. Har forsåvidt skrevet litt om de to filmene i hyrten og styrten før 🙂

Da tante ble ferdig på jobb hentet hun mamma, og jeg fikk skyss ned til sentrum. “Its raining”, for å sitere Janet fra Rocky Horror. Så i dag har jeg kjøpt meg min tredje vinduspusser eller hva det heter. Jeg bruker nemlig en slik en til å tørke vannet på gulvet på badet med når jeg dusjer… naken! :-p
Saken er at den forrige jeg hadde knakk, og ta sikter jeg fortsatt til den vinduspusseren… To sekunder, må se på kvitteringa, for jeg vet det ikke heter “Pusser” på slutten. *Sjekker kvitteringen siden jeg ikke gidder ta bilder akkurat nå*
VINDUSSNAL!!! TADDAM!!!

Så det.. Nå har jeg forresten tenkt å spise frokost, med hermetegn rundt! Berlinerboller og Kinder”pinner”, jeg er ekstremt usunn og uvettig av meg, og for meg gjør det ikke noe om jeg stryker med litt tidligere. Får bare håpe at den eller det som stryker meg stryker meg forsiktig, og helst mot ryggen, og at det helst er en kvinne som senker med ned!
Er så utrolig happy for tiden, og om noen er lei av å lese noe så kjedelig så må jeg bare beklage, for det kommer nok til å komme flere slike linjer. Spørs om jeg skal si litt mer om HVORFOR litt senere! 🙂 hihi, i mens får dere bare fantasere dere til hva som skjer i livet mitt, hører at enkelte er rimelig flink til det alerede! 🙂 BRØDHUER med loff og sennep!

Sjalabais folkens!
Vi reblogges!

6 kommentarer

Siste innlegg