MIDDAG ELLER FROKOST NÅ?

Livet mitt er en ensom tragedie uten mye mening, sunnhet, variasjoner, spenningen og sosialitet.
Når la jeg meg? Jeg la meg rundt ca. 13-tiden og sto opp for cirka en time siden, altså rundt 23-tiden… Nå har jeg laget frokost/middag/kveldsmat, kall det hva dere vil, og nattens meny er nudler med litt store kjøttbiter:

På jobb skal jeg ikke før klokken 10.00, så det tror jeg skal gå greit, siden jeg ikke er vanlig ansatt (i lokalavisen “Opp”), og med mine diagnoser og min tilstand kan jeg egentlig få gå etter to timer foreksempel, utifra hva jeg klarer og orker av dagsform og slik. Men et selvfølge hadde vært om jeg ikke hadde vært opp hele natta, men jeg later som om jeg bare står opp tidlig på dagen og at jeg jobber om kvelden, selv om det egentlig er omvendt 😛

Nå skal jeg i hvertfall gå løs på mandagens Hotel Cæsar-episode på Tv2 Sumo, mens jeg drikker kald og god husholdning saft eller appelsin saft med nudler og kjøttbiter til. Og forresten; det blåser som FAEN UTE, hører det jævlig godt, og er litt skummelt, redd for at taket skal reise 😛 Hehe!

Vi blogges!

6 kommentarer

Siste innlegg