ROSENBORG VS. VÅLERENGA VS. BRANN

Dette er dobbeltspessielt innlegg! Ikke bare er fotball dagens “Vs.”-tema, men denne gangen er det TRE alternativer, med andre ord to dere må skyte for at et alternativ skal få stå levende igjen! I dag har jammen han Kuklinski våknet opp med tissen mellom beina, og beina på rett side av senga dere!

Jeg er selv kanskje verdens minst engasjerte innen fotball, det å se på individer løpe på en gressmatte for å sparke en ball inn i mål er for meg like spennende som å se på noen fluer på en resturang hvor de har en elektrisk lampe, og man bare venter på at de fluene skal fly inn i der og aldri komme ut igjen… Nei, det med fluene er faktisk to hakk mer spennende, selv om jeg egentlig ikke liker at insekter eller dyr dør i hele tatt! Men det er et annet tema jeg alerede har skrevet om.

Så hva liker dere best av disse alternativene kjære medsauer?;


A. BRANN


B. ROSENBORG


C. VÅLERENGA

Nå er det sikkert en del bedrevitere både i og utenfor Trøndelag som tenker, “ja, han Kuklinski kommer fra Oppdal og automatisk mest naturlig at han liker Rosenborg”. Det er helt riktig, men helt feil.

For mange er det automatisk mest naturlig at jeg liker Rosenborg, men neida! Jeg liker ikke fotball, har aldri sett en eneste kamp, men liker likevel Vålerenga fordi det har ikke noe med trøndelag å gjøre og jeg liker ikke trøndelag, dialekten, Rosenborg, trønderklær og alt det der. Jeg HAAATER det! Burn inn hell! Nei, jeg tilkalte ikke Brann!
Vålerenga for hele det bittelille grammet i hjertet mitt som bryr seg om søppelfotball!

Men nå er vi ferdig med mine meninger, tell me yours, you retard motherfucker of Earth!
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

17 kommentarer

Siste innlegg