SLETTING AV BLOGG, OG TAKK FOR MEG.

Skrev tidligere i dag, at jeg kom til å bli borte fra bloggen en stund, og også facebook.
Ting blir stadig verre, og meningen med livet blir stadig mer og mer lav… Vil forberede alle på at denne bloggen, og også min facebook-side vil mest sannsynlig bli slettet innen en uke fra og med i dag.

I dag avsluttet jeg venneforholdet til en kvinne jeg er veldig, veldig glad i. Som aldri har gjort noe galt, men siden jeg savner henne så intenst på grunn av for mye jobbing og litt avstand, så holdte jeg ikke ut savnet lenger, og har nå kuttet kontakten med personen jeg noen gang har hatt sterkeste venneforhold med noen sinne av de som bor nærmest. Har nå mistet det aller beste jeg hadde, valgte å kutte kontakten selv… Og nå ser jeg ikke lenger noen grunn til å fortsette med noe… Håper alle forstår.

Det har vært et greit og fint år på bloggfronten, men nå orker jeg ikke lenger drive denne. Eller noe som helst.

Takk for alle som har kommentert, og støtt meg og alt det der. Dere er alle fine mennesker, glem aldri det.

Takk for meg, og for alt.

14 kommentarer
    1. Lykke til i livet! Finn positive ting med små ting. Se glede i små gleder. Det tar tid å finne seg selv og å bruke tid på seg selv. Jeg ønsker deg alt godt. Du er et fint menneske – glem aldri det!

    2. Hvordan du har det inni deg er viktigere enn å drive en blogg, så jeg skjønner at du vil slette den. Men det er trist da. Bloggen din er en av de få bloggene jeg faktisk tar meg tid til å lese og sjekke hver dag. Elsker innleggene dine. Du skriver veldig bra om viktige temaer!
      Nei, du må ikke slette facebook-kontoen din hvertfall! Håpte jeg kunne bli mer kjent med deg, for du virker som en veldig flott fyr!
      Håper det går bedre med deg etter hvert, for du fortjener å ha det godt! 🙂

    3. Men da mister du hele poenget med bloggen, bloggen er jo imot mobbing. Nå er du enda en person som gir opp, det kommer det aldri noe bra ut av. Om du har det vanskelig, tenk at andre har det vanskligere eller kanskje samme som deg, tenk på det bli sterkere av tanken.
      “You never give up, never back down! Everyone has their fight, win or lose.”

    4. Hvorfor slutte å ta kontakt pga man ikke har tid til å finne på noe? Min bestevenn bor 14 timer unna meg. Vi ser hverandre kanskje en gang i året. Forsatt vil jeg ha kontakt med han, for han er livet mitt. Ville aldri sluttet å ha kontakt av den grunn.

    5. Sorry!!! Men vi får holde litt kontakt ellers! Synd, for det er eneste bloggen jeg finner det spennende å lese. Og som gir meg noe å reflektere over. 🙁

    6. Selv om det blir ras i tunnelen, og du ikke lenger ser lyset i enden, så husk at du aldri må gi opp. Du har alltid muligheten til å grave og løfte vekk steiner, og har du vilje nok vil du alltid skimte lyset til slutt, bare du ikke gir opp!

    7. Ville synes det var trist om du sluttet å blogge, for vi trenger flere blogger som ikke bare handler om outfit, sminke og andre overfladiske ting! Leser bloggen din ofte, og synes du skriver bra… Håper du endrer mening og fortsetter å skrive!

    8. Lykke til! Trist at du sletter bloggen, men ønsker deg alt godt! Håper du kommer tilbake en eller annen gang! Jeg vill ikke slutte å tenke på alle de fine innleggene dine! <3
      Hilsen L.

    9. Ikke gi opp! Du er ung og har hele livet foran deg. Prøv å se det positive i det. Det kunne faktisk vært værre. Venner er viktige, men ikke så viktig at det er verd å gå under for…. Siden du er så flink til å skrive, så er det kanskje litt “terapi” i denne bloggskrivingen. KEEP GOING!!!!

    10. Ikke slett bloggen!! TA heller en pause, enig? Ting endres med tida:)
      Uansett lykke til<:) Du er et flott menneske, glem aldri det!

    11. jeg vet at dette ikke hjalp så veldig..
      men jeg fikk tårer i øynene da jeg leste dette innlegge… men jeg håper alt går bra med deg!
      jeg vil at du skal vite at jeg har altid likt deg og din blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg