AMBEFAL MEG EN SIDE – VINN SOKKER! :-)

Har du lyst på nye sokker, gjerne i rødt og sort? ;-D
Da kan dette være din lykkedag, du kan nå delta i en nokså lett og enkel konkurranse hvor EN vinner, får tilsendt et par sokker, som ser slik ut:

Som dere kan se har jeg to parr sokker, det ene parret får vinneren av konkurransen, det andre parret blir gitt bort til en eller annen venn av meg.

Sokkene skulle egentlig brukes til meg selv, men da jeg pakket de ut av plastikken så jeg med en gang at parrene er for små, så har ikke prøvd de på en gang.

Alt dere trenger å gjøre er å finne en link til en god NORSK, side som selger sokker, jeg trenget minst sokker i størrelse 45, herrestørrelse.

Den personen som gir meg den kuleste linken med de kuleste sokkene på, til en størrelse som passer meg, og i tillegg ikke er alt for dyr.. Ja den personen vinner.

Vist flere av dere ambefaler meg samme link, så trekker jeg en tilfeldig person av de som måtte gjøre det.

For å delta må dere altså ha en blogg, slik at jeg kan sende vinneren en privat melding etterpå når kunkurransen er avsluttet, slik at jeg kan få en adresse å sende sokkene til.

Dessverre vet jeg ikke hvilken størrelse sokkene er i, siden det ikke står på verken kvitteringen eller på siden jeg bestilte de, men de er i hvertfall litt for små for mine herreføtter, hehe.

Ønsker alle sammen en god kveld! Satser på at konkurransen blir avsluttet innen 2 uker 🙂 Kommer ann på hvor mange som sender inn forslag eller ikke 🙂

FOR MER INFORMASJON OM SOKKEPARRET DERE KAN VINNE, MED TANKE PÅ VASK OG SLIK, TRYKK HER!

VI BLOGGES!

11 kommentarer

Siste innlegg