MIN KONTAKT MED “DJEVELEN”


(et av flere bilder jeg tok helt tilfeldig i dag mens jeg var ute og “hadde så mye å gjøre” :-D)

Ja, nå sitter det nok en del religiøse og eldre mennesker å tenker.
“HA, nå innrømmer han det endelig!”.

Men kjære dere, tror dere virkelig jeg har fått telefonnumret til Satan? Eller at jeg har kontakt med djevelen på andre måter?

Ok, det med telefonnummer ble litt useriøst, og jeg burde nok vokse opp ja dere har rett.
HAHA, men seriøst, hvor seriøst er det at jeg har kontakt med djevelen som enkelte har antydet?

Nå må jeg snart vokse opp og bli normal altså… Må være en stor skam for vennene mine og familien min med tanke på hva jeg skriver, hvordan jeg klær meg, og oppfører meg (eller ikke oppfører meg).
Hehe, ikke sant? Joooooo, for all del. Jeg må bætterme bli voksen nå, oppføre meg litt mer normalt og, i tillegg kanskje også vurdere å lære meg å skrive litt bedre? Ikke sant? Ikke sant du lille bedreviter som garangtert er helt ren i rævhølet ditt selv? 😀

HAHAHAHA! Tragisk…


(tok bilde av meg selv utenfor Aunasenteret i dag :-D)

Syns det er rørende at dere gidder, det vil si 1-2 personer er det som regel som gjør det innimellom, anonym til og med og det er jo noe vi har så stor respekt for: reddharer! 😀

Ok, skal prøve å skrive litt sakelig i hvertfall.
Saken er kort at noen ber meg om å bli litt mer voksen i oppførselen, bli mer “normal” (hva FAEN betyr normal) og lurer på om jeg selv syns det er rart at jeg ikke har hatt dame med tenke på mitt “stygge” utseende (noen mener jeg er stygg, jeg mener ikke det selv).

Alltid så hyggelig når folk innrømmer at de ikke har mer å bruke tiden på! 🙂 Blir skikkelig glad jeg 🙂

Jeg har ikke så mye å gjøre på fritiden jeg heller, men har tydelig nok å gjøre fortsatt som ikke har begynt å kritisere og “gi andre gode råd” enda 😉

Ja, apropo min tid, var ute og tok noen bilder i dag, noen er redigert i photoshop 7.0, igjen fordi jeg har så vanvittig mye å gjøre for tiden (nei, har ikke det, men gidder ikke å disse andre, eller bruke tiden negativt for det :-D)


(Alle fem bildene på dette innlegget er tatt i dag, de to som er redigert og fikset på fargemessig er som sagt fikset i Adobe Photoshop 7.0.)

Dagens siste ord: For mange som ikke kjenner meg kan jeg nok virke som en useriøs, negativ, ekkel 20-åring som bør “bli voksen” og oppføre meg normalt. Det driter jeg i, fordi de som mener det kjenner meg ikke! SO I DONT GIVE A FUCK! Eller jo, jeg syns det er morsomt å provosere litt når jeg faktisk finner ut at folk faktisk gidder! 😀

Ønsker alle sammen en kjempefin og god natt! 😀
VI BLOGGES! 🙂

Btw: Noen som kan gjøre en tjeneste for en venninne av meg å stemme på faddergutten til gubben hennes ved å gå inn her? :-) Ja, det Lano-maset som så mange skravler om, men er bare å trykke på det hjertet du finner der 😉

8 kommentarer
    1. “FUCK” dem…det gjør jeg!! Vær deg selv, stå for dine meninger, gjør hva du vil…
      DET ER DITT LIV!! ( jeg har hatt nesten en ukes bloggpause forresten…orket ikke pc…)
      Og hei kjære gode venn, flott innlegg:) Stå på!
      Så du mitt ell??? OJ OJ OJ…vekket mange der ja!!
      Kjempeklem fra Mira:)

    2. Må bare si det, du skriver fengende, måtte lese alt du skrev jeg, greide ikke å stoppe. Men synd det ikke var ekte kontakt med djevel da, artog å fått høre hva han sa til gått

    3. Ikke hør på alle andre, lev livets glade dager 🙂
      De som er frekke og sånn er teite… Folk er bare tøffe over tastaturet, ikke face to face.

    4. Jeg synes det er utrolig kult at du er deg selv! Hvis foreldrene og vennene dine mener at du er en stor skam for dem, så vet de vell ikke hva de tenker med. Alle er forskjellige og det er tøft å være seg selv og ikke lik alle andre!:)

    5. Du er liksom så mye imot mobbing?
      Du er like mye mobber du også. Du gjør narr av folk som tror på en gud osv.
      “Alltid så hyggelig når folk innrømmer at de ikke har mer å bruke tiden på! 🙂 Blir skikkelig glad jeg :)”
      Du har ikke så mye å bruke tiden på du heller. Motsi og irritere folk som tror på en gud.
      Veldig dobbeltmoral du driver med her ja.

    6. Uh: Vist du mener at jeg mobber med å skrive slike innlegg så syns jeg synd på deg, virkelig.

      Takk igjen for en veldig interesang kommentar 🙂 God natt! 😉
      Hilsen han med dobbelmoral som “mobber” kristne, enda jeg selv har kristne venner, faktisk. 🙂

    7. Om det bare er en eller to som plager deg jevnlig, kan du finne ut hvem det er, gjennom IP-adressen. Kanskje de får noe annet å tenke på da. Jeg trodde vi var kommet lengre nå, mht. trakassering av enkelte “grupper” (som kler seg annerledes, mener noe annet, etc.), -men vi har tydeligvis ikke det, i vårt høyteknologiske samfunn.
      Og ang. det med djevelen…hehe, de skulle bare visst, de som kaller seg kristne, hvor nærme sannheten han opererer. Det er jo den beste måten å lure noen på, å ligge så nær opp til sannheten, at de fleste ikke kan skjelne forskjellen.
      Og til opplysning for de kristne her: Jeg også er troende, men jeg holder meg til det som står i grunnteksten, ikke det de djevelske prestene har oversatt Bibelen til.
      Og til deg, Aylar: Vær deg selv, -det krever mer av deg, men å være sann mot seg selv, er noe av det viktigste du gjør her i livet. Tenk alle dem som prøver å “finne seg sjæl”, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg