MUSIC IN MY EAR – LOVELY, THANK YOU! :-)


I januar laget jeg et innlegg med 20 låter og musikkvideoer jeg liker. Mange av låtene, faktisk de aller, aller fleste på den gamle listen hører jeg på så og si daglig nå også, trykk her for å se listen jeg lagde i januar!
Men i tillegg til at jeg fortsatt hører veldig mye på de samme låtene som da så har det også kommet flere låter som jeg har begynt å høre på daglig i det siste!
Rekkefølgen er tilfeldig, bare så det er helt klart og tydelig! 🙂

Robbie Williams – A man for all seasons

Dope – Die mother fucker die

Elton John – Sorry seems to be the hardest word

Type O Negative – Wolf Moon

Vazelina Bilopphøggers – Surfbrett

Marilyn Manson – Tourniquet

Marilyn Manson – Slutgarden

Marilyn Manson – Leave a scar

Lady Gaga – Americano

Lady Gaga – Bloody Mary

Vazelina Bilopphøggers – Det beste i livet er gratis

Britney Spears – Everytime

Evanescene – Everybody`s fool

Turbonegro – All my friends is dead

Guns`N Roses – Welcome to the jungle

Britney Spears -Toxic

Rammstein – Ich will

Rammstein – Sonne

Bruce Dickinson – Bohemian Rhapsody (kjedelig start, men digg slutt)

Dire Straits – Brothers in arms

Håper at dere liker musikken, og at dere får glede av min musikksmak som jeg nå har delt med dere.

Apropomusikk, hvorfor er det så populært å disse artister som foreksempel Hannah Montana, Justin Bieber, Lady Gaga også videre, skjønner ikke hvorfor folk skriver så mye negativ og usakelig dritt om blant annet de, greit at ikke alle har samme musikksmak, men likevel…

Ønsker alle sammen en fin og god ettermiddag! 🙂

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg