“NAZI”PRESTEN OG DE GODE HJELPERNE

Sola skinner og jeg er “så glad”, æehm, sola skinner, men jeg kunne vært i bedre humør, men nok om det.
Driver for tiden å lage enda en ny film, “Ken og Morten – Ildkoden”, som er episode 55 i filmserien, jeg og bekjente har mekket på, forlenget og forverret siden første scene ble spilt inn 17. juni 2006, altså snart 5 år siden 🙂

Lengden på filmene i serien har variert veldig fra gang til gang, den korteste filmen har vært på 28 minutter, mens den lengste ble på 3 timer og 55 minutter. Men de aller fleste blir normalt cirka på litt over en time lang.


(Meg som Ken og min venn Rune i rollen som Morten, i et stillbilde, tatt for coveret til episode 55)

Filmen jeg “jobber” med nå handler om at en gal prest ved navn Pather Fredrick Von Bolle nettopp har flyttet fra Oslo til Oppdal etter at han har blitt fryst ut av kirken og samfunnet der, blant annet på grunn av flere veldig tvilsomme og fatale exorismer han har utført.

Pather Fredrick er rask med å få seg en ny venn i Oppdal, blant annet min rollefigur Ken Jimmy Krakk som fort begynner å utføre svært grusome handlinger for denne presten.
Denne presten er nemlig en slags etterligning av Jigsaw i “Saw”filmene, kort sagt, en prest som er villig til å gå langt over grensen for å få en bedre verden med mer feilfrie og bedre mennesker i verden.


(Enda et bilde tatt til coveret :P)

Hvordan filmen vil ende har jeg ikke peiling på. Har nettopp startet, og siden man aldri helt gvet hvem som har mulighet og lyst til å være med fra gang til gang så blir det ofte slikt at nesten alt av handlig og replikker inproviseres hele tiden. Og det er nesten morsomst også, at selv ikke jeg vet hvordan filmen utvikler seg og slutter handlingsmessig 😛

Da tror jeg at jeg skal gå ut i sola, og filme noen såkalte “overgangs”-bilder til filmen, mens jeg tar meg en sykkeltur i samme slengen.
God påske alle drittsekker og alle dere andre som ikke er så dritt! 😀
VI BLOGGES”

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg